Allgemeines
Кафедра комп'ютерних систем і технологій
3D графіка
3D-графіка має широкий спектр застосування в усіх видах дизайнерської діяльності (дизайн інтер'єру, створення віртуальних музейних просторів, мультиплікація) і в наочній візуалізації різних технологічних процесів (анімація руху механізмів, внутрішню будову різних конструкцій і т. д.).
Дисципліна 3D-графіка грає одну з основних ролей у програмі підготовки магістрів за напрямом “Видавничо-поліграфічна справа”.
Цілі і завдання дисципліни 3D-графіка визначаються науковими та професійними аспектами підготовки кваліфікованих фахівців і складаються у формуванні свідомості магістрів на основі засвоєння закономірностей інформаційних процесів у нерозривному зв'язку з методами і способами візуалізації та моделювання тримірних об'єктів.
Предметом дисципліни "3D-графіка" є методи цифрового синтезу і обробки візуального контенту у тривимірному просторі та процес тривимірного моделювання у прикладних пакетах 3d графіки.
Мета дисципліни — формування в студентів фундаментальних теоретичних знань і практичних навичок застосування прикладних програмних пакетів при виконанні завдань, що передбачають моделювання тривимірних графічних об’єктів.
Завдання дисципліни: навчити студентів технологій моделювання та обробки тривимірної графічної інформації та практичного використання програмних пакетів для 3d графіки.
Вимоги до знань і умінь
а) знати:
- основні принципи 3d моделювання;
- сфери застосування тривимірної графіки;
- особливості процесу побудови тривимірних графічних об’єктів;
- процес моделювання, текстурування, освітлення та візуалізації складних графічних об’єктів у програмі тривимірної графіки 3D Studio Max;
б) уміти:
- працювати в середовищі пакету для тривимірної графіки 3D Studio Max (Blender);
- застосовувати знання з систем обробки візуальної інформації в практичній діяльності.
Для вивчення дисципліни 3D-графіка необхідно знання основ наступних дисциплін: Вища математика, Прикладна математика, Інженерна та комп'ютерна графіка, Теорія кольору, Технології комп'ютерного дизайну, Комп'ютерна анімація.
Під час вивчення дисципліни 3D-графіка дотримується головна дидактична умова розвитку компетентності випускника, яке полягає в оптимальному синтезі контекстного навчання, моделює елементи майбутньої роботи магістра, і міждисциплінарної інтеграції.
Робоча програма розроблена відповідно до вимог галузевого стандарту вищої освіти МОН України на базі освітньо-професійної програми підготовки магістра, розробленою Науково методичною комісією МОН України.
к.т.н., доцент Кобзев Ігор Володимирович
+380975038907
ihor. kobziev@hneu.net
Telegramm https://t.me/+_Kla55dYHQgwMGUy
Посилання на ПНС для магістрів денної форми навчання (англ.):
Гаврілов В.П.