Topic outline

  • General

    Кафедра комп'ютерних систем і технологій

    3D графіка

    3D-графіка має широкий спектр застосування в усіх видах дизайнерської діяльності (дизайн інтер'єру, створення віртуальних музейних просторів, мультиплікація) і в наочній візуалізації різних технологічних процесів (анімація руху механізмів, внутрішню будову різних конструкцій і т. д.).

    Дисципліна 3D-графіка грає одну з основних ролей у програмі підготовки магістрів за напрямом Видавничо-поліграфічна справа”.

    Цілі і завдання дисципліни 3D-графіка визначаються науковими та професійними аспектами підготовки кваліфікованих фахівців і складаються у формуванні свідомості магістрів на основі засвоєння закономірностей інформаційних процесів у нерозривному зв'язку з методами і способами візуалізації та моделювання тримірних об'єктів.

    Предметом дисципліни "3D-графіка" є методи цифрового синтезу і обробки візуального контенту у тривимірному просторі та  процес тривимірного моделювання у прикладних пакетах 3d графіки.

    Мета дисципліни  формування в студентів фундаментальних теоретичних знань і практичних навичок застосування прикладних програмних пакетів при виконанні завдань, що передбачають моделювання тривимірних графічних об’єктів.

    Завдання дисципліни: навчити студентів технологій моделювання та обробки тривимірної графічної інформації та  практичного використання програмних пакетів для 3d  графіки.

    Вимоги до знань і умінь

    а) знати:

    • основні принципи 3моделювання;
    • сфери застосування тривимірної графіки;
    • особливості процесу побудови тривимірних графічних об’єктів;
    • процес моделювання, текстурування, освітлення та візуалізації складних графічних об’єктів у програмі тривимірної графіки 3D Studio Max;

    б) уміти:

    • працювати в середовищі пакету для тривимірної графіки 3D Studio Max (Blender);
    • застосовувати знання з систем обробки візуальної інформації в практичній діяльності.  

    Для вивчення дисципліни 3D-графіка необхідно знання основ наступних дисциплін: Вища математика, Прикладна математика, Інженерна та комп'ютерна графіка, Теорія кольору, Технології комп'ютерного дизайну, Комп'ютерна анімація.

    Під час вивчення дисципліни 3D-графіка дотримується головна дидактична умова розвитку компетентності випускника, яке полягає в оптимальному синтезі контекстного навчання, моделює елементи майбутньої роботи магістра, і міждисциплінарної інтеграції.

    Робоча програма розроблена відповідно до вимог галузевого стандарту вищої освіти МОН України на базі освітньо-професійної програми підготовки магістра, розробленою Науково методичною комісією МОН України.

    к.т.н., доцент Кобзев Ігор Володимирович
    +380975038907

    ihor. kobziev@hneu.net
    Telegramm https://t.me/+_Kla55dYHQgwMGUy


    Посилання на ПНС для магістрів денної форми навчання (англ.):

    https://pns.hGneu.edu.ua/course/view.php?id=7248