Enrolment options

Викладання дисципліни «Планування операційної діяльності туристичного підприємства» спрямоване на вивчення теоретичних основ планування діяльності туристичного підприємства, визначення організаційних основ функціонування підприємства, впливу факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, дослідження ролі маркетингу у процесі планування підприємницької діяльності, формуванні основних складових послуги, планування та аналіз фінансово-економічного стану туристичного підприємства, оцінювання перспектив розвитку підприємства.

 Знання з дисципліни «Планування операційної діяльності туристичного підприємства» є визначальними при оцінці майбутньої діяльності туристичного підприємства, формуванні його як конкурентного підприємства, посиленні основних елементів внутрішнього середовища та побудови ефективної стратегії для майбутнього розвитку туристичного підприємства.

Вивчення курсу базується на відповідному рівні загальних знань та навичок, які отримані при засвоєнні студентами загальнонаукових, гуманітарних та спеціальних дисциплін.

Метою навчальної дисципліни полягає у формуванні теоретичних знань та набутті практичних навичок у плануванні операційної діяльності туристичного підприємства

Компетентності та результати навчання за дисципліною

Компетентності

Результати навчання

Здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні

проблеми у сфері туризму і рекреації як в процесі навчання, так і в процесі роботи,  що  передбачає  застосування  теорій  і  методів  системи  наук,  які формують  туризмознавство,  і  характеризуються  комплексністю  та невизначеністю умов.

Аналізувати рекреаційно-туристичний потенціал території; Застосовувати  навички  продуктивного  спілкування  зі  споживачами

туристичних послуг; Встановлювати зв’язки з експертами туристичної та інших галузей; Проявляти толерантність до альтернативних принципів та методів виконання

професійних завдань

Здатність до критичного мислення, аналізу і синтезу

Вміння виявляти, ставити і вирішувати проблеми

Здатність планувати та управляти часом

Здатність працювати в команді та автономн

Знання  та  розуміння  предметної  області  та  розуміння  специфіки професійної діяльності

Застосовувати  у  практичній  діяльності  принципи  і  методи  організації  та

технології обслуговування туристів; Розуміти  принципи,  процеси  і  технології  організації  роботи  суб’єкта

туристичного  бізнесу  та  окремих  його  підсистем  (адміністративно-управлінська,

соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна);

Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях

Здатність  аналізувати  діяльність  суб’єктів  індустрії  туризму  на  всіх

рівнях управління

Здатність  розробляти,  просувати,  реалізовувати  та  організовувати споживання туристичного продукту

Розробляти, просувати та реалізовувати туристичний продукт; Організовувати  процес  обслуговування  споживачів  туристичних  послуг  на

основі  використання  сучасних  інформаційних,  комунікаційних  і  сервісних

технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки; Аргументовано відстоювати свої погляди у розв’язанні професійних завдань; Виявляти проблемні ситуації і пропонувати шляхи їх розв’язання; Приймати обґрунтовані рішення та нести відповідальність за результати своєї

професійної діяльності; Професійно виконувати завдання в невизначених та екстремальних ситуаціях.

Здатність  розробляти,  просувати,  реалізовувати  та  організовувати споживання туристичного продукту

Здатність  використовувати  в  роботі  туристичних  підприємств інформаційні технології та офісну техніку

Здатність працювати з документацією та здійснювати розрахункові операції суб’єктом туристичного бізнесу


 


Guests cannot access this course. Please log in.