Allgemeines
Навчальна дисципліна «Електронний маркетинг» належить до циклу вибіркових професійно орієнтованих дисциплін підготовки бакалавра за напрямом підготовки «Менеджмент»
Мета даної дисципліни – набуття системних знань з теоретичних засад та організаційно-методичних основ формування та функціонування системи електронного маркетингу на підприємстві, практичних навичок щодо використання елементів електронної комерції в підвищенні ефективності управління підприємством у ринкових умовах.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
ознайомлення студентів з теоретичними та методологічними основами електронної комерції;
використання системного підходу щодо організації системи електронного маркетингу підприємства;
засвоєння основ організації та проведення маркетингових досліджень у мережі інтернет, аналізу впливу макро- та мікросередовища маркетингу;
придбання теоретичних знань i практичних навичок щодо проведення сегментування ринку електронної комерції, вибору цільових сегментів та позиціонування продукції;
розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політик та політики розподілу книжкової продукції;
визначення основних функцій управління маркетингом підприємства, методики та техніки стратегічного планування, організації маркетингу та контролю маркетингових програм.
Предметом навчальної дисципліни є вивчення загальних закономірностей розвитку теоретичних концепцій маркетингу, системи маркетингу видавництва, процесів оперативного та стратегічного управління маркетингом видавництв та поліграфічних підприємств різних форм власності.
Вивчення
дисципліни «Електронний маркетинг»
базується на загальних знаннях дисциплін гуманітарного циклу, а також на
знаннях з фундаментальних дисциплін. Вивчення дисципліни дає можливість
студентам отримати загальні теоретичні знання та сформувати в них певні
практичні навички, які стають основою подальшого засвоєння
професійно-орієнтованих дисциплін та сприяють подальшому підвищенню рівня підготовки. У процесі навчання студенти
отримують необхідні знання під час лекційних занять і виконуючи практичні
завдання. Також велике значення у процесі вивчення та закріплення знань має самостійна
робота студентів. Усі ці види занять розроблені відповідно до вимог
кредитно-модульної системи навчального процесу. У
результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен оволодіти такими компетенціями: вміти здійснювати розробку заходів
із застосування системи електронного маркетингу; готувати
пропозиції щодо використання Інтернет-технологій та електронного маркетингу; розробляти
маркетингову політику, створювати умови для планомірної реалізації товару і
розширення послуг, задоволення попиту споживачів на товари і послуги на
електронному ринку; вміти
застосовувати принципи побудови комерційного веб-сайта; досліджувати
фактори, які впливають на ефективність веб-сайта; удосконалювати
інформаційне забезпечення досліджень ринку; розробляти
маркетингові стратегії і програми з формування попиту і стимулювання збуту,
рекомендації щодо вибору ринку відповідно до наявних ресурсів; визначати
заходи, підготовлювати пропозиції і розробляти рекомендації щодо пошукової
оптимізації; вміти
проводити контент-аналіз ; проводити
заходи щодо комплексного електронного маркетингу; забезпечувати
зростання ефективності електронного маркетингу та його основних елементів. Програма навчальної дисципліни розроблена у відповідності до вимог галузевого
стандарту вищої освіти на базі освітньо-професійної програми підготовки магістра.