Опції зарахування

Метою викладання дисципліни є:

- формування цілісної системи знань щодо управління якістю та безпечністю продукції ресторанного бізнесу відповідно до міжнародних стандартів, механізмів управління якістю та безпечністю продукції ресторанного бізнесу; навичок розробляти структурно-якісну систему інноваційних управлінських рішень щодо забезпечення якості продукції закладів ресторанного бізнесу та перманентно забезпечувати їх динамічний розвиток;

‒        надання здобувачам комплексу спеціальних знань стосовно організаційно-методичних принципів забезпечення якості й управління якістю продукції та послуг у ресторанному господарстві; організаційно-економічних основ кваліметрії; управління якістю безпечністю продукції та послуг ресторанного господарства на всіх етапах їх життєвого циклу з метою ефективного їх використання з прийняття рішень щодо визначення та забезпечення якості продукції та послуг у ресторанному господарстві в умовах ринкових відносин;

‒        підготовка широко освічених, творчо і критично мислячих фахівців, здатних застосовувати на практиці отримані теоретичні та практичні знання.

Завданням вивчення дисципліни є теоретична та практична підготовка фахівців з таких питань:

-    процеси системи управління якістю на усіх стадіях життєвого циклу продукції та послуг у ресторанному господарстві;

-    якість та конкурентоспроможність в умовах ринкової економіки;

-    основні категорії та поняття у сфері якості;

-    організаційно-економічні основи кваліметрії;

-    методи та засоби кваліметрії;

-    організаційно-економічні принципи забезпечення якості;

-    системний підхід до управління якістю;

-    управління якістю на базі концепції TQM;

-    організаційно-методичні основи сучасних систем управління якістю;

-    система управління безпекою харчових продуктів.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є організація виробництва продукції та надання послуг у закладах ресторанного бізнесу відповідно до вимог міжнародних стандартів.

Об’єктом вивчення дисципліни є процес управління якістю у ресторанному господарстві з метою вміння організовувати процес виробництва продукції та обслуговування споживачів ресторанних послуг на основі використання сучасних сервісних технологій та дотримання міжнародних стандартів та норм безпеки.

Інтегрований підхід до викладання дисципліни «Міжнародні стандарти в управлінні якістю та безпечністю продукції ресторанного бізнесу» дозволяє сформувати у здобувачів такі знання та навички.

У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач повинен знати:

-    основні напрями та перспективи розвитку системи управління якістю продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві;

-    процеси системи управління якістю на усіх стадіях життєвого циклу продукції та послуг у готельно-ресторанному господарстві;

-    організаційно-економічні основи кваліметрії, методи та засоби кваліметрії;

-    організаційно-економічні принципи забезпечення якості;

-    системний підхід до управління якістю;

-    організаційно-методичні основи сучасних систем управління якістю;

-    основні концепції системи управління безпекою харчових продуктів.

Здобувач повинен вміти:

-    визначати якість продукції та послуг ресторанного господарства;

-    визначати та розробляти процеси системи управління якістю на усіх стадіях життєвого циклу продукції та послуг у ресторанному господарстві;

-    моделювати процеси розробки системи НАССР у закладі ресторанного господарства.

Мати компетентності:

-    здатність продемонструвати розуміння проблем якості;

-    здатність використовувати на практиці основи діючого законодавства та відстежувати зміни в ньому;

-    здатність ідентифікувати фактори, що впливають на якість продукції та послуг, та управляти ними;

-    здатність оцінювати та забезпечувати якість продукції та послуг на підприємствах ресторанного господарства;

‒    здатність планувати та системно аналізувати процеси формування якості продукції та послуг ресторанного господарства на усіх стадіях життєвого циклу;

‒    здатність моделювати процеси розробки системи управління якістю продукції та послуг у закладі ресторанного господарства;

‒    здатність управляти підприємством, приймати рішення у господарській діяльності суб’єктів ресторанного бізнесу;

‒    здатність використання новітніх галузевих досягнень щодо забезпечення якості продукції та послуг ресторанного господарства та конкурентоспроможності підприємства.


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.