Дисципліна "Захист прав споживачів у сфері обслуговування" є вибірковою і спрямована на розвиток фахових компетентностей у студентів, які навчаються за спеціальністю 241 "Готельно-ресторанна справа". Якісне обслуговування у закладі готельно-ресторанного бізнесу безпосередньо пов’язане як зі здатністю закладу захистити власні права, так і коректно реагувати на ситуації, пов’язані із захистом прав відвідувачів закладу.
Мета навчальної дисципліни ‒ це формування у студентів уявлення про організаційно-правові засади захисту прав споживачів; визначення напрямів діяльності органів державного управління і громадських об’єднань із захисту прав споживачів; розвиток практичних навичок щодо вирішення питань прав захисту споживачів у сфері обслуговування.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є правові норми, що регламентують господарську діяльність у сфері готельно-ресторанної справи.
Завдання курсу – вивчення та розкриття змісту
правових засад щодо діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу;
формування у студентів системи теоретичних і практичних знань щодо застосування
чинного законодавства під час вирішення проблемних ситуацій у закладах
готельно-ресторанного бізнесу.
- Лектор: Протасенко Ольга Федорівна