Опції зарахування

АНОТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ
"Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі" ‒ навчальна дисципліна, яка допоможе студентам ознайомитися з феноменом іміджу, розібратись у сутності, типології, функціональному апараті цього явища. Кінцевим результатом вивчення навчальної дисципліни є аналіз сучасних імідж-технологій, які допомагають у створенні публічного образу підприємства готельно-ресторанного бізнесу, визначення ключових характеристик іміджу підприємства готельно-ресторанного бізнесу.
Метою навчальної дисципліни "Іміджева ідеологія в готельно-ресторанному бізнесі" є надання здобувачам вищої освіти спеціальних знань щодо ролі та значення іміджу, його впливу на формування цілісного уявлення про особливості позитивного та ефективного іміджу організації, корпоративної культури, що базується на теоретичних знаннях та практичних навичках самопрезентації у вербальному та невербальному спілкуванні, практичних навичок створення позитивного іміджу та PR-діяльності у підприємствах готельного і ресторанного бізнесу.
Завданнями навчальної дисципліни є: визначити роль іміджевої ідеології у готельно-ресторанному бізнесі; вивчити методи формування іміджу підприємства готельно-ресторанного бізнесу; опанувати технології самопрезентації; сформувати навички аналізу складових корпоративного, професійно-управлінського та особистого іміджу; дослідити закономірності трансформації іміджу підприємства готельно-ресторанного бізнесу.
Предметом навчальної дисципліни є публічний імідж-образ підприємства готельно-ресторанної сфери для отримання зворотнього зв’язку з клієнтами.


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.