Passer au contenu principal
Panneau latéral
S. Kuznets KhNUE Personal Learning Systems
Français (fr)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Taper votre requête
Vous êtes connecté anonymement (
Connexion
)
Медіаграмотність (лектор – доцент Зима О. Г., для студентів спеціальності "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня навчання, освітньої програми "Медіа-комунікації")
Accueil
Cours
Educational and Scientific Institute of Management and Marketing
Department of Business Journalism and Digital Media
Full-time education
ІІ term
МГ
Тема 7
10 правил, як не піддатися російській дезінформації
10 правил, як не піддатися російській дезінформації
Cliquer le lien
https://ms.detector.media/print/29034/
pour ouvrir la ressource.
МГ
Важлива інформація
Тема 1
Тема 2
Тема 3
Тема 4
Тема 5
Тема 6
Тема 7
Тема 8
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Accueil
Calendrier
◄ Спершу перевір — потім повір. Які інструменти використовують фактчекери VoxCheck
Aller à…
Aller à…
Л. Найдьонова МЕДІАПСИХОЛОГІЯ
Словник термінів
РИНОК РАДІО ТА ПРЕСИ
РОБОЧА ПРОГРАМА
Збірник статей по медіаграмотності
РОБОЧИЙ ПЛАН (технологічна карта)
Силабус
Академічна доброчесність у ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Саморегуляція українських медіа під час дії воєнного стану в Україні. З досвіду роботи Комісії з журналістської етики: Аналітично-довідковий збірник
Закон України "Про медіа"_2023
Комісія з журналістської етики на ФЕЙСБУК
Лекція з дисципліни "Медіаграмотність"
Практичні заняття з дисципліни "Медіаграмотність" група 6.01.061.020.21.1
Практичні заняття з дисципліни "Медіаграмотність" група 6.01.061.020.21.2
Практичні заняття з дисципліни "Медіаграмотність" група 6.01.061.020.21.3
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА
ТЕМА 1. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Директива 2010/13/ЄС Європейського Парламенту та Ради ЄС
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні
Питання для самоконтролю до Теми 1
Завдання 1
Завдання 2
ТЕМА 1 Завдання 1
Стаття
ТЕМА 2. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ЗАВДАННЯ 1. Заповнити таблицю
ЗАВДАННЯ 2. Виділити інформацію, соцрекламу, пропаганду
Питання для самоконтролю до теми 2
Завдвння 3
Тема 2. Завдання 2
ТЕМА 2 Завдання 1
Корисна інформація щодо ринку МЕДІА
Питання для самоконтролю до теми 3
ТЕМА 3 ЗАВДАННЯ ПО СТВОРЕННЮ ОСОБИСТОГО МЕДІАПОЛЯ
ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТЕМА 3
Кібербезпека українців під час війни: як перевірити безпечність вебсайту
Рекомендації Комісії з журналістської етики щодо етичних практик у таблоїдній журналістиці
Кодекс етики українського журналіста простою мовою
Чим блогери відрізняються від професійних журналістів?
СЕНСАЦІЙНА І ТАБЛОЇДНА ЖУРНАЛІСТИКА
КЕЙС щодо написання новинного повідомлення за інформацією "Дуже красива, але занадто спрощена дитяча казка: огляд мультфільму "Мавка. Лісова пісня""
ТЕМА 4. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Питання для самоконтролю до теми 4
ЗАВДАННЯ 1
Опитувальний ліст до завдання 1
ЗАВДАННЯ 2
ЗАВДАННЯ 3
ТЕМА 4 Завдання 1
ТЕМА 5. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Тема 5 ЗАВДАННЯ 1
Тема 5. Завдання до візуального образу
Структурування повідомлень за принципом «переверненої піраміди»
ТЕМА 6. Завдання 1
ТЕМА 6. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ВІДЕО 1. В Індії леопард пробрався до школи
ТЕМА 6. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ТЕМА 7. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ-1
ТЕМА 7. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ-2
Відеоматеріал STOPFAKE
Структура інформаційного повідомлення
Тема 7. Завдання 1
Тема 7. Завдання 2
Спершу перевір — потім повір. Які інструменти використовують фактчекери VoxCheck
Відео 1 - СТЕРЕОТИП 1
Відео 2 - СТЕРЕОТИП 2 -МЕТРО
ТЕМА 8. ЗАВДАННЯ 1
ТЕМА 8. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Тема 8. ЗАВДАННЯ 2
Перелік завдань для білета з дисципліни МЕДІАГРАМОТНІСТЬ
Критерії оцінювання завдань
Відео 1 - СТЕРЕОТИП 1 ►