Zum Hauptinhalt
Website-Übersicht
S. Kuznets KhNUE Personal Learning Systems
Deutsch (de)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Suchanfrage eintragen
Sie sind als Gast angemeldet (
Login
)
Медіаграмотність (лектор – доцент Зима О. Г., для студентів спеціальності "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня навчання, освітньої програми "Медіа-комунікації")
Startseite
Kurse
Educational and Scientific Institute of Management and Marketing
Department of Business Journalism and Digital Media
Full-time education
ІІ term
МГ
Тема 8
Відео 1 - СТЕРЕОТИП 1
Відео 1 - СТЕРЕОТИП 1
Відео 1 - СТЕРЕОТИП 1
Відео 1 - СТЕРЕОТИП 1
МГ
Важлива інформація
Тема 1
Тема 2
Тема 3
Тема 4
Тема 5
Тема 6
Тема 7
Тема 8
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
Startseite
Kalender
◄ 10 правил, як не піддатися російській дезінформації
Direkt zu:
Direkt zu:
Л. Найдьонова МЕДІАПСИХОЛОГІЯ
Словник термінів
РИНОК РАДІО ТА ПРЕСИ
РОБОЧА ПРОГРАМА
Збірник статей по медіаграмотності
РОБОЧИЙ ПЛАН (технологічна карта)
Силабус
Академічна доброчесність у ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Саморегуляція українських медіа під час дії воєнного стану в Україні. З досвіду роботи Комісії з журналістської етики: Аналітично-довідковий збірник
Закон України "Про медіа"_2023
Комісія з журналістської етики на ФЕЙСБУК
Лекція з дисципліни "Медіаграмотність"
Практичні заняття з дисципліни "Медіаграмотність" група 6.01.061.020.21.1
Практичні заняття з дисципліни "Медіаграмотність" група 6.01.061.020.21.2
Практичні заняття з дисципліни "Медіаграмотність" група 6.01.061.020.21.3
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА
ТЕМА 1. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Директива 2010/13/ЄС Європейського Парламенту та Ради ЄС
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні
Питання для самоконтролю до Теми 1
Завдання 1
Завдання 2
ТЕМА 1 Завдання 1
Стаття
ТЕМА 2. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ЗАВДАННЯ 1. Заповнити таблицю
ЗАВДАННЯ 2. Виділити інформацію, соцрекламу, пропаганду
Питання для самоконтролю до теми 2
Завдвння 3
Тема 2. Завдання 2
ТЕМА 2 Завдання 1
Корисна інформація щодо ринку МЕДІА
Питання для самоконтролю до теми 3
ТЕМА 3 ЗАВДАННЯ ПО СТВОРЕННЮ ОСОБИСТОГО МЕДІАПОЛЯ
ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТЕМА 3
Кібербезпека українців під час війни: як перевірити безпечність вебсайту
Рекомендації Комісії з журналістської етики щодо етичних практик у таблоїдній журналістиці
Кодекс етики українського журналіста простою мовою
Чим блогери відрізняються від професійних журналістів?
СЕНСАЦІЙНА І ТАБЛОЇДНА ЖУРНАЛІСТИКА
КЕЙС щодо написання новинного повідомлення за інформацією "Дуже красива, але занадто спрощена дитяча казка: огляд мультфільму "Мавка. Лісова пісня""
ТЕМА 4. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Питання для самоконтролю до теми 4
ЗАВДАННЯ 1
Опитувальний ліст до завдання 1
ЗАВДАННЯ 2
ЗАВДАННЯ 3
ТЕМА 4 Завдання 1
ТЕМА 5. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Тема 5 ЗАВДАННЯ 1
Тема 5. Завдання до візуального образу
Структурування повідомлень за принципом «переверненої піраміди»
ТЕМА 6. Завдання 1
ТЕМА 6. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ВІДЕО 1. В Індії леопард пробрався до школи
ТЕМА 6. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ТЕМА 7. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ-1
ТЕМА 7. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ-2
Відеоматеріал STOPFAKE
Структура інформаційного повідомлення
Тема 7. Завдання 1
Тема 7. Завдання 2
Спершу перевір — потім повір. Які інструменти використовують фактчекери VoxCheck
10 правил, як не піддатися російській дезінформації
Відео 2 - СТЕРЕОТИП 2 -МЕТРО
ТЕМА 8. ЗАВДАННЯ 1
ТЕМА 8. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Тема 8. ЗАВДАННЯ 2
Перелік завдань для білета з дисципліни МЕДІАГРАМОТНІСТЬ
Критерії оцінювання завдань
Відео 2 - СТЕРЕОТИП 2 -МЕТРО ►