Словник термінів


Надається визначення термінів, які використовуються в дисципліні "Медіаграмотність"

Обзор глоссария по алфавиту

Специальные | А | Б | В | Г | Д | Е | Ё | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Э | Ю | Я | Все

Страница:  1  2  3  4  (Далее)
  Все

А

Аудиторія медіа

– стійка сукупність людей, об’єднаних спільними інформаційними потребами



Аудіовізѵальна інформація

– інформація, що одночасно сприймаеться слухом і зором



Аудіоінформація

– інформація, що сприймаеться слуховими органами



В

Візуальна інформація

– інформація, що сприймається особою органами зору



Д

Девіацїі

– соціальна поведінка, яка відхиляється від тієї, що вважається нормальною чи соціально прийнятною у суспільстві або в соціальному контексті



І

Інтерактивність

– можливість споживачів сучасних медіа створювати власний інформаційний потік, брати участь в багатосторонньому обговоренні, налаштовувати власний канал доставки новин



Інформація

– будь-які відомості, створенні людиною для передачі в часі та/чи просторі


К

Комунікатор

– особа або група осіб, які створюють контент масовоїкомунікації. Як правило, до них відносять журналістів, топ-менеджмент та власників медіа


Конфлікт

– це зіткнення сторін, поглядів, сил. Суперечності в інтересах і потребах сторін – основа конфліктної ситуації


Критичне мислення (бачення, оцінювання)

– це психологічний механізм медіаграмотності, здатність до сприймання повідомлень такими, якими вони є, й подальше оцінювання у відповідному середовищі, глибоке й детальне розуміння історичного, економічного та художнього контекстів систем, представлених у повідомленні, здатність уловлювати нюанси в поданні інформаціі та відмінність від форми подання інших повідомлень на цю тему, здатність зробити висновки про сильні та слабкі сторони повідомлення




Страница:  1  2  3  4  (Далее)
  Все