Sie können das Glossar über das Suchfeld oder das Stichwortalphabet durchsuchen.
Аудиторія медіа – стійка сукупність людей, об’єднаних спільними інформаційними потребами |
|
Аудіовізѵальна інформація – інформація, що одночасно сприймаеться слухом і зором |
|
Аудіоінформація – інформація, що сприймаеться слуховими органами |
|
Візуальна інформація – інформація, що сприймається особою органами зору |
|
Девіацїі – соціальна поведінка, яка відхиляється від тієї, що вважається нормальною чи соціально прийнятною у суспільстві або в соціальному контексті |
|
Інтерактивність – можливість споживачів сучасних медіа створювати власний інформаційний потік, брати участь в багатосторонньому обговоренні, налаштовувати власний канал доставки новин |
|
Інформація – будь-які відомості, створенні людиною для передачі в часі та/чи просторі
|
|
Комунікатор – особа або група осіб, які створюють контент масовоїкомунікації. Як правило, до них відносять журналістів, топ-менеджмент та власників медіа
|
|
Конфлікт – це зіткнення сторін, поглядів, сил. Суперечності в інтересах і потребах сторін – основа конфліктної ситуації
|
|
Критичне мислення (бачення, оцінювання) – це психологічний механізм медіаграмотності, здатність до сприймання повідомлень такими, якими вони є, й подальше оцінювання у відповідному середовищі, глибоке й детальне розуміння історичного, економічного та художнього контекстів систем, представлених у повідомленні, здатність уловлювати нюанси в поданні інформаціі та відмінність від форми подання інших повідомлень на цю тему, здатність зробити висновки про сильні та слабкі сторони повідомлення |
|