Словник термінів


Надається визначення термінів, які використовуються в дисципліні "Медіаграмотність"

Sie können das Glossar über das Suchfeld oder das Stichwortalphabet durchsuchen.

@ | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | Alle

Seite:  1  2  3  4  (Weiter)
  Alle

А

Аудиторія медіа

– стійка сукупність людей, об’єднаних спільними інформаційними потребами



Аудіовізѵальна інформація

– інформація, що одночасно сприймаеться слухом і зором



Аудіоінформація

– інформація, що сприймаеться слуховими органами



В

Візуальна інформація

– інформація, що сприймається особою органами зору



Д

Девіацїі

– соціальна поведінка, яка відхиляється від тієї, що вважається нормальною чи соціально прийнятною у суспільстві або в соціальному контексті



І

Інтерактивність

– можливість споживачів сучасних медіа створювати власний інформаційний потік, брати участь в багатосторонньому обговоренні, налаштовувати власний канал доставки новин



Інформація

– будь-які відомості, створенні людиною для передачі в часі та/чи просторі


К

Комунікатор

– особа або група осіб, які створюють контент масовоїкомунікації. Як правило, до них відносять журналістів, топ-менеджмент та власників медіа


Конфлікт

– це зіткнення сторін, поглядів, сил. Суперечності в інтересах і потребах сторін – основа конфліктної ситуації


Критичне мислення (бачення, оцінювання)

– це психологічний механізм медіаграмотності, здатність до сприймання повідомлень такими, якими вони є, й подальше оцінювання у відповідному середовищі, глибоке й детальне розуміння історичного, економічного та художнього контекстів систем, представлених у повідомленні, здатність уловлювати нюанси в поданні інформаціі та відмінність від форми подання інших повідомлень на цю тему, здатність зробити висновки про сильні та слабкі сторони повідомлення




Seite:  1  2  3  4  (Weiter)
  Alle