Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Сайт ПНС ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de)
English (en)
Français (fr)
Введіть ваш запит на пошук
Наразі ви використовуєте гостьовий доступ (
Увійти
)
Медіаграмотність (лектор – доцент Зима О. Г., для студентів спеціальності "Журналістика" першого (бакалаврського) рівня навчання, освітньої програми "Медіа-комунікації")
На головну
Курси
Навчально-науковий інститут менеджменту і маркетингу
Кафедра бізнес-журналістики і цифрових медіа
Денна форма
ІІ семестр
МГ
Тема 2
Тема 2. Завдання 2
Тема 2. Завдання 2
Заповнити таблицю
«Iнформування» та «пропаганда». Практичнi маркери
, яка наведена в Завданні 1
ЗАВДАННЯ 1. Практичні маркери інформування та пропаганди.pdf
2 березня 2021, 11:35
МГ
Важлива інформація
Тема 1
Тема 2
Тема 3
Тема 4
Тема 5
Тема 6
Тема 7
Тема 8
ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ
На головну
Календар
◄ Завдвння 3
Перейти до...
Перейти до...
Л. Найдьонова МЕДІАПСИХОЛОГІЯ
Словник термінів
РИНОК РАДІО ТА ПРЕСИ
РОБОЧА ПРОГРАМА
Збірник статей по медіаграмотності
РОБОЧИЙ ПЛАН (технологічна карта)
Силабус
Академічна доброчесність у ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Саморегуляція українських медіа під час дії воєнного стану в Україні. З досвіду роботи Комісії з журналістської етики: Аналітично-довідковий збірник
Закон України "Про медіа"_2023
Комісія з журналістської етики на ФЕЙСБУК
Лекція з дисципліни "Медіаграмотність"
Практичні заняття з дисципліни "Медіаграмотність" група 6.01.061.020.21.1
Практичні заняття з дисципліни "Медіаграмотність" група 6.01.061.020.21.2
Практичні заняття з дисципліни "Медіаграмотність" група 6.01.061.020.21.3
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА
ТЕМА 1. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Директива 2010/13/ЄС Європейського Парламенту та Ради ЄС
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні
Питання для самоконтролю до Теми 1
Завдання 1
Завдання 2
ТЕМА 1 Завдання 1
Стаття
ТЕМА 2. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ЗАВДАННЯ 1. Заповнити таблицю
ЗАВДАННЯ 2. Виділити інформацію, соцрекламу, пропаганду
Питання для самоконтролю до теми 2
Завдвння 3
ТЕМА 2 Завдання 1
Корисна інформація щодо ринку МЕДІА
Питання для самоконтролю до теми 3
ТЕМА 3 ЗАВДАННЯ ПО СТВОРЕННЮ ОСОБИСТОГО МЕДІАПОЛЯ
ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТЕМА 3
Кібербезпека українців під час війни: як перевірити безпечність вебсайту
Рекомендації Комісії з журналістської етики щодо етичних практик у таблоїдній журналістиці
Кодекс етики українського журналіста простою мовою
Чим блогери відрізняються від професійних журналістів?
СЕНСАЦІЙНА І ТАБЛОЇДНА ЖУРНАЛІСТИКА
КЕЙС щодо написання новинного повідомлення за інформацією "Дуже красива, але занадто спрощена дитяча казка: огляд мультфільму "Мавка. Лісова пісня""
ТЕМА 4. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Питання для самоконтролю до теми 4
ЗАВДАННЯ 1
Опитувальний ліст до завдання 1
ЗАВДАННЯ 2
ЗАВДАННЯ 3
ТЕМА 4 Завдання 1
ТЕМА 5. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Тема 5 ЗАВДАННЯ 1
Тема 5. Завдання до візуального образу
Структурування повідомлень за принципом «переверненої піраміди»
ТЕМА 6. Завдання 1
ТЕМА 6. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ВІДЕО 1. В Індії леопард пробрався до школи
ТЕМА 6. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
ТЕМА 7. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ-1
ТЕМА 7. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ-2
Відеоматеріал STOPFAKE
Структура інформаційного повідомлення
Тема 7. Завдання 1
Тема 7. Завдання 2
Спершу перевір — потім повір. Які інструменти використовують фактчекери VoxCheck
10 правил, як не піддатися російській дезінформації
Відео 1 - СТЕРЕОТИП 1
Відео 2 - СТЕРЕОТИП 2 -МЕТРО
ТЕМА 8. ЗАВДАННЯ 1
ТЕМА 8. ЛЕКЦІЯ-ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Тема 8. ЗАВДАННЯ 2
Перелік завдань для білета з дисципліни МЕДІАГРАМОТНІСТЬ
Критерії оцінювання завдань
ТЕМА 2 Завдання 1 ►