Опції зарахування

Навчальна дисципліна «Інформаційні системи та технології в туризмі» призначена для здобувачів вищої освіти, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Вивчення дисципліни передбачає формування у майбутніх спеціалістів умінь та компетенцій для створення баз даних та редагування існуючих засобами Excel, моделювання бізнес-процесів . Здобувачі мають ознайомитися із можливостями електроних таблиць щодо створення баз даних та з засобами та моделюванням бізнес-процесів в туристичній сфері.

Метою навчальної дисципліни є отримання здобувачами теоретичних знань та практичних навичок щодо інформаційних систем та технологій в туризмі, проектування баз даних засобами Excel, будування бізнес-процесів у туристичній сфері.

Завданням навчальної дисципліни є комп’ютерна підготовка студентів до засвоєння моделей, методів та інформаційних технологій баз даних, які є ядром інформаційних систем різного призначення та побудова бізнес-процесів в туризмі.

Предметом навчальної дисципліни є засоби побудови баз даних та бізнес-процесів в туризмі.

Компетентності та результати навчання за дисципліною.

Компетентності

Результати навчання

Здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації як в процесі навчання, так і в процесі роботи, що передбачає застосування теорій і методів системи наук, які формують туризмознавство, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов.

Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності.

Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.

Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного).

Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем.

Здатність використовувати в роботі туристичних підприємств інформаційні технології та офісну техніку.

 

Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів.

Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки.

Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна).


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.