Пошукова оптимізація як складова Інтернет-маркетингу на сьогоднішній день є дуже потужним інструментом просування власного веб-сайту підприємства, продукту чи послуги в пошукових системах. Це стало можливим за рахунок розвитку комп’ютерних систем, технологій і мереж, зокрема глобальної мережі Інтернет.
Одним з головних джерел донесення інформації до споживачів в мережі Інтернет виступають саме веб-сайти, які налічують велику кількість даних та які розташовані на електронних сторінках.
Збільшення кількості сторінок в мережі Інтернет породжують великі труднощі в пошуку і орієнтуванні серед великих масивів інформації. Саме для ефективної навігації та виявленню необхідної інформації була створена пошукова мережа, яка за допомогою пошукової оптимізації допомагає підвищити позиції веб-сайту в списку сторінок, знайдених пошуковими системами за конкретними запитами.
Навчальна дисципліна «Пошукова оптимізація» орієнтована на розвиток у студентів компетентностей у сфері теоретичного та практичного освоєння методології пошукової оптимізації в мережі Інтернет та використання сучасних інструментів аналітики.
«Пошукова оптимізація» - це навчальна дисципліна, що вивчає сучасні Інтернет-технології у тісному зв’язку з інтернет-маркетингом, що дозволяє оптимізувати маркетингово-інформаційний інструментарій для подальшого використання у маркетинговій діяльності підприємства.
Об'єктом навчальної дисципліни є процес оптимізації веб-сайту для підвищення позицій в списку сторінок пошукових мереж, знайдених за конкретними запитами користувачів.
Предметом навчальної дисципліни є технології, особливості побудови оптимізації веб-сайтів та пошукової оптимізації.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: технології пошукового маркетингу, основні поняття пошукової оптимізації, особливості роботи пошукових систем, основні типи та етапи розробки веб-сайтів, внутрішню та зовнішню оптимізацію веб-сайту, особливості побудови семантичного ядра та використовувати інструменти аналітики.
- Лектор: Родіонов Сергій Олександрович