Опції зарахування

Актуальність. Навчальна програма з факультативної навчальної дисципліни призначена для студентів університету європейського типу немовних спеціальностей. Головний принцип, який лежить в основі даної програми, - це слідування концепції Європейського мовного портфоліо і тим освітнім стандартам, які позначені цим документом в рамках придбання комунікативних мовних компетенцій, які включають лінгвістичний, прагматичний і соціолінгвістичний компоненти. Крім того, дана програма повністю відображає основні положення Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти (ЗЄР) для підготовки «Бакалаврів».

Метою викладання даної дисципліни є формування досвіду міжкультурної комунікації у сфері повсякденної і майбутньої професійної діяльності.Дисципліна спрямована на підготовку студентів до спілкування іноземною мовою на фаховому рівні за допомогою різноманітних форм читання суспільно-політичних та фахових текстів, навчання пошуку і отримання з іноземних газет та журналів інформації, що необхідна для майбутньої професійної практичної діяльності.

Об’єктом навчальної дисципліни є система іноземної мови і види мовленнєвої діяльності (мовлення, аудіювання, читання і письмо) на основі текстів різних стилів (публіцистичного, наукового, художнього, офіційно-ділового, розмовно-побутового).

Предмет дисципліни − оперування мовою в реальному часі, у різних професійних (ділових) ситуаціях, що здійснюється задля формування цілісного й персоналізованого образу світу, розвитку творчої активності і автономності студента та усвідомлення міжкультурних особливостей представників різних лінгвокультурних спільнот.

Завданнями вивчення даної дисципліни є формування в студентів таких іншомовних комунікатив­них компетентностей:

лінгвістичної – коректування, уніфікація та розвиток системи ба­зових мовних знань з фонетики, граматики й лексики іноземної мови; розвиток вмінь і навичок з усіх видів мовленнєвої діяльності (читання, говоріння, аудіювання, письмо) у межах загальновживаної та загально­економічної мови;

прагматичної – вміння користуватися мовою для досягнення певних функціональних цілей у залежності від особливостей соціальної 
й професійної взаємодії: від ситуації, статусу співрозмовників й адресата мови та інших факторів, що стосуються прагматики ділового спілкування;

соціолінгвістичної – вміння обирати мовні форми, використо­вувати й перетворювати їх відповідно до низки екстралінгвістичних факторів (конкретних індивідів, які застосовують певні мовні одиниці 
у професійній сфері);

професійної – здатність ставити й вирішувати прикладні завдання на іноземній мові відповідно до сучасних професійниї вимог.

Лінгвістичні компетенції (лексична, граматична, семантична компетенції, а також фонологічна, орфографічна та орфоепічна компетенції формуються лише на стільки, наскільки це є необхідним для усної та письмової комунікації в рамках академічного та професійного середовища). Мовленнєві вміння (говоріння, читання, письмо, аудіювання) як важливий складник лінгвістичної компетенції.Соціокультурна компетенція. Професійна комунікативна компетенція. Прагматичні компетенції (дискурсивна, функціональна).


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.