Опції зарахування

Сучасність визначає стратегічну важливість питання інформаційно-аналітичного забезпечення ухвалення маркетингових та управлінських рішень в умовах динамічного ринкового середовища. Йдеться, передусім, про зменшення ступеня його невизначеності та ризикованості у контексті необхідності здобуття конкурентних переваг суб’єктами господарювання, розробки креативних проєктів, інноваційних продуктів та рішень різного рівня важливості, терміновості і складності.
Вирішити подібне завдання можливо завдяки системному використанню маркетингового аналітичного інструментарію, сучасним технологіям, завдяки чому можливо говорити про планомірну роботу в інформаційному просторі діяльності підприємств та організацій, насиченому різноманітними інформаційними потоками. Головним засобом досягнення такої мети виступає система маркетингових досліджень підприємства та постійний моніторинг даних.
 
Мета навчальної дисципліни - формування системи компетентностей щодо здійснення маркетингового аналізу та використання маркетингового аналітичного інструментарію з метою побудову маркетингової стратегії, прогнозування на основі аналізу даних і проведення сучасних маркетингових досліджень з використанням їх результатів для ухвалення доцільних й ефективних маркетингових та управлінських рішень.

Завданнями навчальної дисципліни є: 
– засвоєння основних методів та інструментів планування і реалізації маркетингових дослідження та аналізу за різними напрямками; 
–  формування теоретичних знань і практичних навичок щодо вибору й використання технологій та інструментів роботи з маркетинговою інформацією; 
– ухвалення та обґрунтування стратегічних, тактичних і оперативних маркетингових рішень на основі даних та результатів маркетингового аналізу.

Об’єктом вивчення дисципліни є процес маркетингової аналітики з метою обґрунтування маркетингових та управлінських рішень.
 
Предметом навчальної дисципліни є принципи, форми, методи та інструменти маркетингового аналізу.

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.