Актуальність і практична важливість вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» визначаються високою швидкістю технічних і технологічних змін на сучасних ринках. Мета навчальної дисципліни: набуття системних знань з теоретичних засад та організаційно-методичних основ формування й функціонування системи маркетингу на підприємстві, практичних навичок щодо використання маркетингу в підвищенні ефективності управління підприємством в ринкових умовах. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: ознайомлення студентів з теоретичними та методологічними основами маркетингу; використання системного підходу щодо організації системи маркетингу підприємства; засвоєння основ організації та проведення маркетингових досліджень, аналізу впливу макро- та мікро середовища маркетингу; придбання теоретичних знань i практичних навичок щодо проведення сегментування ринку, вибору цільових сегментів та позиціонування продукції; розроблення комплексу маркетингових заходів з товарної, цінової, комунікаційної політик та політики розподілу продукції; визначення основних функцій управління маркетингом підприємства, методики та техніки стратегічного планування, організації маркетингу та контролю маркетингових програм. Об'єктом навчальної дисципліни є теоретичні концепції маркетингу, системи маркетингу підприємства, процеси оперативного й стратегічного управління маркетингом підприємств різних форм власності. Предметом навчальної дисципліни є вивчення загальних закономірностей розвитку теоретичних концепцій маркетингу, системи маркетингу підприємства, процесів оперативного й стратегічного управління маркетингом підприємств різних форм власності.
- Лектор: Небилиця Олена Анатоліївна