Мета навчальної дисципліни "Комунікативний менеджмент" : сформувати у студентів спеціальності «Публічне управління та адміністрування» цілісне уявлення щодо сутності комунікативного менеджменту як універсальної діяльності з вивчення, проектування, формування та розвитку комунікативних систем (організації, проекту, бренда, особистості), концепції управління та виробити уміння застосовувати комунікативні технології у практиці публічного управління та адміністрування, в тому числі при наданні державно-управлінських послуг.
Основними завданнями курсу є: усвідомлення сутності основних понять і категорій комунікативного менеджменту, загальних елементів процесу комунікацій; отримання фундаментальних знань щодо змісту та процесів здійснення етапів комунікацій; розвиток і закріплення навичок використання прийомів, способів та інструментів управління комунікаціями, які виправдали б себе на практиці; створення методичної бази для вивчення в майбутньому спеціальних управлінських дисциплін, зокрема, управлінських комунікацій.
Знати:- основні засади та принципи комунікативного менеджменту;
- основні методи, технології комунікативного менеджменту;
- обов’язкові елементи та фази комунікативного спілкування;
- порядок формування ефективних комунікацій на підприємстві.
Вміти:
- приймати управлінські рішення з метою підвищення комунікаційної
ефективності організації;
- організувати та проводити за відповідними методиками комунікаційні
дослідження;
- розробляти стратегію та тактику діяльності фірми в сфері
комунікативного менеджменту;
- виявляти причини відхилення від плану, недоліків в роботі та
виявленні невикористаних резервів в сфері організаційних комунікаці
У результаті вивчення даної навчальної дисципліни студент повинен:
Знати:
- місце комунікацій в менеджменті, знати типи ділових стратегій та їх використання на підприємстві, в чому специфіка комунікативного менеджменту в сучасному інформаційному суспільстві;
- специфіку символічної, візуальної, подієвої, міфологічної складової комунікативного менеджменту;
- в чому специфіка комунікативних технологій в межах комунікативного менеджементу;
- якими є механізми впливу таких комунікативних технологій як зв’язки з громадськістю (паблік рілейшнз); іміджмейкінг; менеджмент новин; реклама; пропаганда; риторика;
- основні засади та принципи комунікативного менеджменту;
- основні методи, технології комунікативного менеджменту; -
концептуальні основи і стратегії комунікативного менеджменту;
- обов’язкові елементи та фази комунікативного спілкування;
- порядок формування ефективних комунікацій на підприємстві;
Вміти:
- приймати управлінські рішення з метою підвищення комунікаційної ефективності організації;
- організувати та проводити за відповідними методиками комунікаційні дослідження;
- розробляти стратегію та тактику діяльності фірми в сфері комунікативного менеджменту;
- орієнтуватися в теоретичних концепціях сучасного комунікативного менеджменту і уміти застосовувати їхні алгоритми в реальному управлінні; -
- аналізувати ефективність автоматизованого робочого місця керівника підприємства та різних категорій спеціалістів.
- проводити функціональний аналіз та контролінг діяльності ділового середовища організації;
- розробляти рекомендації, які допоможуть вирішити складні задачі, що постають перед сучасними керівниками в різних сферах комунікаційної діяльності.
- Лектор: Белявцева Вікторія Володимирівна
- Лектор: Гавкалова Наталія Леонідівна
- Лектор: Єрмоленко Оксана Олександрівна
- Викладач: Ковтун Микита Віталійович