Опції зарахування

Дисципліна «Міжнародний маркетинг» розглядає основні питання організації маркетингової діяльності за кордоном: середу міжнародного маркетингу, вибір міжнародного ринку, способи проникнення на зарубіжні ринки, особливості комплексу маркетингу, правові основи міжнародного маркетингу.

Метою навчальної дисципліни є формування у студентів сукупності знань і навичок про сучасну концепцію міжнародного маркетингу, про умови, механізм та інструменти її використання в діяльності підприємств.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

засвоєння теоретичних знань та  методичних підходів щодо аналізу міжнародного маркетингового середовища, вибору зарубіжних ринків, стратегії проникнення на зовнішні ринки, проведення міжнародного маркетингового дослідження;

 оволодіння навичками щодо формування комплексу міжнародного маркетингу та управління міжнародною маркетинговою діяльністю

Об'єктом навчальної дисципліни є теоретичні, методичні та організаційні засади міжнародного маркетингу.

Предметом навчальної дисципліни є процеси міжнародної маркетингової діяльності вітчизняних та зарубіжних підприємств.

Професійні компетентності,  які студент отримає після вивчення дисципліни:

здатність  щодо обгрунтування доцільності виходу на зарубіжні ринки, аналізу міжнародного маркетингового середовища;

здатність  щодо визначення специфіки міжнародного марктеингового дослідження,  угрупування країн за різними критеріями,  обгрунтування стратегії обхвату сегментів ринку;

здатність щодо визначення способу виходу підприємства на зарубіжний ринок та обґрунтування критеріїв вибору  зарубіхних ринків;

здатність  щодо розробки  (адаптації до міжнародного ринку) комплексу  міжнародного маркетингу;

здатність щодо організації та планування міжнародної маркетингової діяльності.


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.