Дисципліна «Міжнародний маркетинг» розглядає основні питання організації маркетингової діяльності за кордоном: середу міжнародного маркетингу, вибір міжнародного ринку, способи проникнення на зарубіжні ринки, особливості комплексу маркетингу, правові основи міжнародного маркетингу.
Метою навчальної дисципліни є формування у студентів сукупності знань і навичок про сучасну концепцію міжнародного маркетингу, про умови, механізм та інструменти її використання в діяльності підприємств.
Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:
засвоєння теоретичних знань та методичних підходів щодо аналізу міжнародного маркетингового середовища, вибору зарубіжних ринків, стратегії проникнення на зовнішні ринки, проведення міжнародного маркетингового дослідження;
оволодіння навичками щодо формування комплексу міжнародного маркетингу та управління міжнародною маркетинговою діяльністюОб'єктом навчальної дисципліни є теоретичні, методичні та організаційні засади міжнародного маркетингу.
Предметом навчальної дисципліни є процеси міжнародної маркетингової діяльності вітчизняних та зарубіжних підприємств.Професійні компетентності, які студент отримає після вивчення дисципліни:
здатність щодо обгрунтування доцільності виходу на зарубіжні ринки, аналізу міжнародного маркетингового середовища;
здатність щодо визначення специфіки міжнародного марктеингового дослідження, угрупування країн за різними критеріями, обгрунтування стратегії обхвату сегментів ринку;
здатність щодо визначення способу виходу підприємства на зарубіжний ринок та обґрунтування критеріїв вибору зарубіхних ринків;
здатність щодо розробки (адаптації до міжнародного ринку) комплексу міжнародного маркетингу;
здатність щодо організації та планування міжнародної маркетингової діяльності.
- Лектор: Гриневич Людмила Володимирівна
- Лектор: Прокопенко Сергій Олександрович