Опції зарахування

Все більше університетів намагаються інтернаціоналізувати свою навчальну програму, пропонуючи курси міжнародної комунікації, міжнародного бізнесу та міжнародного маркетингу. Курс «Міжнародна рекламна діяльність» - це спроба відповіді на попит на навчальні програми, що стосуються проблем глобалізації ринків та суспільних відносин. Це ефективне доповнення до курсів, зосереджених на рекламі, соціології, маркетингу та масовій комунікації, які прагнуть розширити компетенції студентів з  міжнародної діяльності.


Використовуючи сучасні приклади та тематичні дослідження, " Міжнародна рекламна діяльність " вирішує ключові проблеми, про які повинні пам’ятати соціологи та рекламодавці, щоб створити ефективні програми комунікації для національного та зовнішнього ринків. Він включає аналіз факторів, які впливають на зростання міжнародної реклами, розвиток світових брендів, роль споживача та його звичок щодо мотивації покупки товарів та послуг, культурний вплив та його особливості. Проблеми розвитку та змін реклами як соціального інституту в сучасному українському суспільстві також розглядаються та порівнюються з міжнародними тенденціями.


Мета навчальної дисципліни - формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо особливостей міжнародного рекламного бізнесу та можливостей застосування рекламних інструментів підприємств на міжнародному рівні; вдосконалення розвитку рекламних засобів як каналу передачі інформації, формування норм і цінностей, стимулювання споживчої діяльності.


Самореєстрація (Студент)