Опції зарахування

Актуальність. Навчальна дисципліна "Ділове спілкування іноземною мовою (англійська)" розглядає основи професійної комунікації, формує здатність успішно долати міжкультурні непорозуміння та конфліктні ситуації, виявити себе як комунікативну особистість, сприяє формуванню соціокультурного компоненту у професійній діяльності, удосконалює загальні та професійно-орієнтовані комунікативні мовленнєві компетенції  для забезпечення їхнього ефективного спілкування у професійному середовищі.

Зміст дисципліни складають сучасне розуміння професійної комунікації у світовому контексті. Основні напрями вивчення − комунікативна особистість, професійна комунікація у діловому контексті, міжкультурне професійне спілкування.

Метою є вивчення та засвоєння основних понять і категорій мови як засобу професійної комунікації у міжкультурному середовищі.

Об’єктом вивчення дисципліни є розвиток міжкультурної комунікативної компетентності у контексті професійного спілкування.

Предметом дисципліни є оптимізація реально-часових мовленнєвих практик, в різних професійних (ділових) ситуаціях, що здійснюється задля формування цілісного й персоналізованого образу світу, а також розвитку творчої активності й автономності студента як мовної особистості.

Основні задачі дисципліни:

- сформувати професійні комунікативні компетентності;

- ефективно використовувати мову у спілкуванні;

- використовувати мовні навички, необхідні для розуміння тем, проводити дискусії та висловлювати свою думку;

- бути здатним застосовувати набуті знання та вміння на робочому місці та реальному житті.

Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні сформувати наступні компетентності в результаті засвоєння дисципліни:

Вміння вчитися (складова компетентність навчання упродовж життя). У самому загальному розумінні вміння вчитися є здатністю спостерігати за новим досвідом і брати в цьому участь, а також приєднувати нові знання до вже існуючих, змінюючи останні, якщо це потрібно. Здібності до вивчення мови розвиваються у процесі набуття досвіду навчання.  

Комунікативна мовленнєва компетентність може розглядатись як така, що складається з певних компонентів: лінгвістичного, соціолінгвістичного та прагматичного.

Лінгвістичні компетентності (лексична, граматична, семантична, а також фонологічна, орфографічна та орфоепічна компетентності формуються лише на стільки, наскільки це є необхідним для усної та письмової комунікації в рамках академічного та професійного середовища). Мовленнєві вміння (говоріння, читання, письмо, аудіювання) як важливий складник лінгвістичної компетентності

Самореєстрація (Студент)