Анотація навчальної дисципліни: Сучасний етап розвитку суспільства характеризується все більш активним проникненням творчості зі сфери мистецтва і науки в інші сфери людської діяльності. Не стала винятком і сфера управління. У теорії управління останнім часом усе більше уваги стали приділяти проблемі широкого використання креативного потенціалу менеджерів і топ-менеджерів підприємства. У багатьох інститутах та університетах з'являються спеціальні курси креативного менеджменту, що сприяють розвитку навичок інноваційних творчих рішень в управлінні та бізнесі. У сучасному західному менеджменті управління процесами формування нових ідей у даний час відносять до креативного менеджменту. Актуальність креативного менеджменту обумовлена тим, що процеси трансформації, у яких знаходиться організація, неможливі без змін вимог до процесів створення нових знань, професіоналізму, креативності, інтелектуального рівня організації. Ці зміни повинні стосуватися: інноваційних здібностей, уміння вирішувати конфлікти, здібностей керівництва управляти інноваційними командами, розвитком особистості на основі нових технологій активізації мислення.
Мета навчальної дисципліни: формування у студентів інноваційного мислення, оволодіння інструментарієм творчого підходу до вирішення інноваційних завдань, набуття знань і навичок в області розвитку креативного середовища і створення креативної організації.
Компетентності:
Здатність
визначати особливості розвитку креативного класу, креативних індустрій;
Здатність
визначати типи конфіденційної інформації та джерела її розповсюдження;
Здатність
визначати способи мотивації творчих працівників;
Здатність генерувати новітні, інноваційні, нестандартні рішення під час вирішення проблем;
Здатність застосовувати методи управління інноваційними
командами;
Здійснювати оцінку рівня інтегративності та креативності
організації
- Лектор: Сотнікова Юлія Володимирівна