Настройка зачисления на курс

Актуальність вивчення дисципліни в системі професійної підготовки майбутніх фахівців-журналістів обумовлюється необхідністю формування у них уявлень про закономірності функціонування економічної сфери, розуміння властивостей інформації як продукту, сформованості системи знань про особливості й закономірності функціонування соціальних систем, чітких уявлень про об’єкт та суб’єкт інформаційного впливу, розуміння  закономірностей управління процесами створення та споживання інформації, а також необхідністю розвитку здатності до спільної діяльності в составі колективу, ефективної професійної комунікації, сформованості умінь і навичок застосування методів управління, самоорганізації та самоменеджменту в процесі вирішення завдань професійної діяльності.

Ме­та на­вча­ль­ної ди­с­ци­п­лі­ни: фо­р­му­ван­ня у студентів уявлення про структуру бізнес-середовища та роль інфор­мації в його функціонуванні, формування си­с­те­ми знань і прак­ти­ч­них умінь з управління організацією як соціальною системою, форму­ван­ня і ро­з­ви­ток управлінського мислення та професійно-важливих якостей, що необхідні в галузі управління інформаційними процесами, формування та удосконалення управлінських навичок.

Для до­ся­г­нен­ня ме­ти по­с­та­в­ле­ні та­кі ос­но­в­ні за­вдан­ня:

ви­вчен­ня сут­но­с­ті, ос­но­в­них по­нять і ка­те­го­рій бізнесу, етики бізнесу, бізнес-­ку­ль­ту­ри та менеджменту інформаційної сфери;

фо­р­му­ван­ня уявлень про роль та значення інформації в бізнес-середовищі та управлінні соціальними системами;

за­сво­єн­ня пра­вил, прин­ци­пів, закономірностей, ово­ло­дін­ня при­йо­ма­ми та ме­то­да­ми управлінської діяльності в інформаційній сфері;

формування аналітичних умінь щодо прийняття управлінських рішень;

формування та вдо­ско­на­лен­ня вмінь ­організації групової діяльності.

Об’є­к­т навчальної ди­с­ци­п­лі­ни - особливості організації бізнес-середовища та управлінські процеси в організаціях рекламної сфери та зв’язків із громадськістю.

Пре­д­ме­том на­вча­ль­ної ди­с­ци­п­лі­ни є особливості інформаційного впливу в бізнес-середовищі та закономірності управління інформаційною сферою.

У ре­зуль­та­ті ви­вчен­ня на­вча­ль­ної ди­с­ци­п­лі­ни сту­дент по­ви­нен:

знати:

структуру бізнесу та особливості організації бізнес-середовища і роль інформації в забезпеченні їх функціонування;

структуру та системні зв’язки сучасної бізнес-організації;

функції та прин­ци­пи су­час­ної ети­ки бі­з­не­су;

правила ділового етикету бізнес-середовища;

соціально-психологічні особливості поведінки в бізнес-організаціях;

ме­то­ди та підходи до управління тво­р­чою ак­ти­в­ні­с­тю в бізнесі­;

поняття та категорії, що пов’язані з управлінням інформаційною сферою та інформаційними процесами;

функції менеджменту в інформаційній сфері;

інструменти оперативно-тактичного та стратегічного планування;

теорії та фактори трудової мотивації;

методи та ін­стру­ме­н­ти оці­н­ки ор­га­ні­за­цій­них процесів, ку­ль­ту­ри організації;

методи прийняття управлінських рішень;

методи та інструменти управлінського впливу;

концепції та технології лідерства;

підходи до оцінки ефективності управлінської діяльності.

вмі­ти:

ви­зна­ча­ти структурні елементи бізнес-середовища та їх характе­ристики;

визначати роль та функції інформації у забезпеченні потреб бізнес-середовища;

ана­лі­зу­ва­ти та іде­н­ти­фі­ку­ва­ти ети­ч­ні про­бле­ми в сфе­рі бі­з­не­су;

визначати соціально-психологічні характеристики ділового партне­ра;

застосовувати методи управління творчою активністю;

визначати функції та системні зв’язки елементів у соціальній сис­темі;

визначати сутність, цілі та завдання управлінського впливу;

обирати ефективні методи прийняття управлінських рішень;

застосовувати відповідні методи планування діяльності;

ви­зна­ча­ти обсяги робіт та розподіляти функції в процесі організації діяльності;

використовувати методи мотивування та самомотивування;

обирати ефективні методи контролю відповідно до специфіки діяльності;

застосовувати методи та технології лідерського впливу з урахуванням індивідуальних особливостей та особливостей ситуації;

здійснювати оцінку ефективності діяльності та обирати заходи щодо її підвищення.

Професійна компетентність, яка отримується студентами після вивчення навчальної дисципліни:  здійснювати оцінку організаційного та бізнес-се­ре­до­ви­ща, вирішувати управлінські завдання в контексті підвищення ефективності діяльності організації.


Самостоятельная запись (Студент)