Einschreibeoptionen

Мета навчальної дисципліни - навчальної дисципліни є формування у студентів системи компетентностей щодо обґрунтування управлінських рішень в маркетинговій діяльності на міжнародних ринках

Передумови навчання: наявність базових знань про ринок, управління та маркетингову діяльність підприємства

Об’єктом в рамках навчального курсу вивчається сучасна концепція управління бізнес-ринками - маркетинг, етапи його формування, особливості системи менеджменту, що формується у світовій економіці.

Предметом вивчення є основні принципи та методи В2В маркетингу, функції, види діяльності та інструментарій.

У процесі навчання студенти отримують необхідні знання під час лекційних занять та виконання практичних завдань. Найбільш складні питання винесено на розгляд і обговорення під час семінарських занять. Також велике значення в процесі вивчення та закріплення знань має самостійна робота студентів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

понятійно - категоріальний апарат B2B маркетингу;

цілі, завдання, принципи та функції B2B маркетингу;

складові міжнародного середовища підприємства;

набір інструментів B2B маркетингу;

типи маркетингових стратегій B2B;

технологію проведення та методи маркетингових досліджень у сфері B2B;

концепцію життєвого циклу продукції;

зміст основних розділів маркетингового плану.

вміти:

формувати комплекс B2B маркетингу;

проводити сегментацію бізнес-ринків;

аналізувати міжнародне маркетингове середовище;

розраховувати попит, ємність міжнародного ринку;

здійснювати позиціонування B2B компаній;

застосовувати ряд маркетингових інструментів;

формувати товарну, цінову, комунікаційну, розподільчу політику міжнародних компаній;

оцінювати конкурентоспроможність продукції;

формувати маркетингову стратегії проштовхування та витягування;

розробляти маркетинговий план для міжнародних компаній.


Selbsteinschreibung (Студент)