Опції зарахування

Анотація

Навчальна дисципліна "Основи туристичної діяльності" є базовою навчальною дисципліною та вивчається згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітнього ступеню "бакалавр" напряму підготовки 242 Туризм для всіх форм навчання.

Метою викладання даної навчальної дисципліни  є формування знань і навичок стосовно організації туристичної діяльності на різних ієрархічних рівнях в різних туристських регіонах світу та в Україні.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

засвоїти організацію туризму як систему взаємозалежних і взаємодоповнюючих елементів;

вивчення структури організації туризму;

вивчення географічних особливостей організації туристської діяльності.

"Основи туристичної діяльності" навчальна дисципліна, що вивчає інструментарій організації туристичної діяльності.

Предметом навчальної дисципліни є теоретичні, методологічні, методичні основи туристичної діяльності, її технологічне, організаційно-економічне, правове забезпечення.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

понятійний та категорійний апарат щодо основ організації туристичної діяльності;

характеристику впливу різних груп факторів на особливості функціонування та розвитку світової туристичної галузі;

методологію статистичного обліку світових туристичних потоків;

різновиди національних туристичних адміністрацій та умови їх діяльності в країнах світу;

класифікаційні ознаки світових ринків туристичних послуг;

основні принципи та методи взаємодії суб'єктів світового туристичного ринку;

основи нормативно-правові й адміністративні механізми забезпечення туристської діяльності;

економічну сутність, технологію розробки, просування та реалізації туристичного продукту;

теоретичні засади використання туристичних та рекреаційних ресурсів;

вміти:

знаходити причинно-наслідкові зв'язки між явищами та процесами на світовому туристичному ринку;

користуватися статистичними базами даних, що відображають динаміку світових туристичних потоків;

здійснювати дослідження глобального та регіональних ринків туристичних послуг;

здійснювати обґрунтований вибір напряму здійснення підприємницької діяльності в туризмі, розробляти етапи її здійснення;

проводити сегментацію туристського ринку та розробляти туристичний продукт;

складати перспективні програми турів з метою подальшої апробації їх на ринку та виявлення рівня відповідності запитам туристів, застосовуючи методики планування та впровадження нового турпродукту;

оцінювати та раціонально використовувати туристичні та рекреаційні ресурси в Україні та світі;

визначати чинники, умови формування і розвитку туристичних регіонів світу;

прогнозувати обсяг і асортимент туристських послуг за умови залученнянових споживачів, використовуючи методи прогнозування попиту та інтенсивність туристських потоків.


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.