Enrolment options

Актуальність вивчення навчальної дисципліни: 

В процесі прийняття управлінських та економічних рішень з огляду на існуючу неповноту інформації та специфіку когнітивних процесів, що притаманні людині, можливі системні помилки як самої особи, що приймає рішення, так і помилки тих осіб, чия економічна поведінка прогнозується. Створення ефективної прогностичної моделі при цьому вбачається можливим за умови знання системних особливостей функціонування когнітивної сфери  та використання інструментів поведінкової економіки. Можливість передбачити ймовірну появу системних помилок дозволяє завчасно здійснити заходи щодо їх попередження, врахувати існуючі закономірності під час прогнозування економічної поведінки різних суб’єктів ринку, і, таким чином, підвищити якість управлінських рішень та забезпечити підвищення ефективності діяльності як на індивідуальному рівні, так і на рівні організації, підприємства, держави.

Об’єктом вивчення навчальної дисципліни є система чинників та процесів, що обумовлюють економічну поведінку.

Предметом вивчення навчальної дисципліни є теоретико-методологічні, методичні та організаційно-економічні аспекти управління економічною поведінкою.

Ме­тою викладання даної на­вча­ль­ної ди­с­ци­п­лі­ни є формування у студентів знань теорії та практики поведінкової економіки, розуміння поведінкових закономірностей та їх впливу на перебіг економічних процесів, формування на цій основі професійних компетентностей у сфері прийняття економічних рішень.

 Для до­ся­г­нен­ня ме­ти по­с­та­в­ле­ні та­кі ос­но­в­ні за­вдан­ня:

вивчення теоретичних положень поведінкової та експериментальної економіки;

за­сво­єн­ня пра­вил, прин­ци­пів, ово­ло­дін­ня інструментами та ме­то­да­ми дослідження впливу поведінкових чинників на прийняття економічних рішень;

удо­ско­на­лен­ня вмінь та на­ви­чок застосування поведінкових моделей у розвитку економічних відносин та управлінні економічними суб'єктами.

Професійна компетентність, яка отримується студентами після вивчення навчальної дисципліни: здійснювати оцінювання впливу когнітивних та соціальних чинників на  економічну поведінку та враховувати її під час прийняття управлінських рішень.


Self enrolment (Студент)