Enrolment options

Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи базових знань щодо теоретичних засад та організаційно-методичних основ формування та управління іміджем організації за рахунок функціонування комплексу маркетингових комунікацій в цілому, та, використання зв'язків з громадськістю зокрема, практичних навичок щодо створення по­зитивного іміджу організації задля підвищення ефективності управління підприємством в умовах розвитку сучасного суспільства.

Для досягнення мети поставлено такі основні завдання:

засвоєння теоретичних питань організації й управління іміджем підприємства;

вивчення й оволодіння методами, формами й конкретними інструментами планування й реалізації відносин організації із засобами масової інформації, із широкою й місцевою громадськістю, з діловими партне­рами й державною структурою, з фінансовою громадськістю;

вивчення й оволодіння інформаційними технологіями паблік рилейшнз;

вивчення основних принципів і напрямків роботи PR-служб;

вироблення рекомендацій з удосконалювання системи управління відносинами підприємства і суспільства.

Об'єктом навчальної дисципліни є комунікаційна діяльність органі­зації як невід'ємна частина сучасної управлінської діяльності, спрямована на створення атмосфери довіри і взаєморозуміння між партнерами.

Предметом навчальної дисципліни є процес організації зв'язків із цільо­вою аудиторією та формування позитивного суспільного образа щодо діяльності організації.

У процесі викладання навчальної дисципліни основна увага приділяється оволодінню студентами професійними компетентностями: 

Визначати специфіку функціо­нування підприємства щодо формування іміджу

Визначати стан компонентів структури іміджу підприємства

Створювати умови для ефективної реаліза­ції концепції паблік рилейшнз як основи фор­мування іміджу підприємства

Планувати та реалізовувати комплекс захо­дів з формування сприятливої громадської думки стосовно діяльності підприємства

Встановлювати ділові контакти зі ЗМІ

Розробляти основні форми подачі інформа­ції для ЗМІ: прес-реліз, бек-граундер, медіа-кіт

Організовувати та проводити основні форми ділового спілкування: прийоми, прес-конференції, брифінги, презентації, дні відкритих дверей, круглі столи

Розробляти програму з фор­мування фірмового стилю під­приємства залежно від цілей діяльності та стану суспільної думки


Self enrolment (Студент)