Метою викладання навчальної дисципліни є формування системи базових знань щодо теоретичних засад та організаційно-методичних основ формування та управління іміджем організації за рахунок функціонування комплексу маркетингових комунікацій в цілому, та, використання зв'язків з громадськістю зокрема, практичних навичок щодо створення позитивного іміджу організації задля підвищення ефективності управління підприємством в умовах розвитку сучасного суспільства.
Для досягнення мети поставлено такі основні завдання:
засвоєння теоретичних питань організації й управління іміджем підприємства;
вивчення й оволодіння методами, формами й конкретними інструментами планування й реалізації відносин організації із засобами масової інформації, із широкою й місцевою громадськістю, з діловими партнерами й державною структурою, з фінансовою громадськістю;
вивчення й оволодіння інформаційними технологіями паблік рилейшнз;
вивчення основних принципів і напрямків роботи PR-служб;
вироблення рекомендацій з удосконалювання системи управління відносинами підприємства і суспільства.
Об'єктом навчальної дисципліни є комунікаційна діяльність організації як невід'ємна частина сучасної управлінської діяльності, спрямована на створення атмосфери довіри і взаєморозуміння між партнерами.
Предметом навчальної дисципліни є процес організації зв'язків із цільовою аудиторією та формування позитивного суспільного образа щодо діяльності організації.
У процесі викладання навчальної дисципліни основна увага приділяється оволодінню студентами професійними компетентностями:
Визначати специфіку функціонування підприємства щодо формування іміджу
Визначати стан компонентів структури іміджу підприємства
Створювати умови для ефективної реалізації концепції паблік рилейшнз як основи формування іміджу підприємства
Планувати та реалізовувати комплекс заходів з формування сприятливої громадської думки стосовно діяльності підприємства
Встановлювати ділові контакти зі ЗМІ
Розробляти основні форми подачі інформації для ЗМІ: прес-реліз, бек-граундер, медіа-кіт
Організовувати та проводити основні форми ділового спілкування: прийоми, прес-конференції, брифінги, презентації, дні відкритих дверей, круглі столи
Розробляти програму з формування фірмового стилю підприємства залежно від цілей діяльності та стану суспільної думки
- Лектор: Пасько Марина Іванівна