Опції зарахування

Опис дисципліни "Бренд-менеджмент"

Предметом вивчення навчальної дисципліни  є форми виявлення економічних законів і закономірностей розвитку брендінгу в господарській дія­льності підприємства, методи, механізми, методичні підходи та практичний досвід використання брендів підприємствами промисловості в сучасних умовах господарювання в Україні та розвинутих ринкових країнах світу.

 Міждисциплінарні зв'язки: «Менеджмент», «Економіка підприємства», «Маркетинг», «Стратегічне управління».

Програма навчальної дисципліни складається з одного змістового  модуля:  Формування і використання брендів  

Мета та завдання навчальної дисципліни

1.1Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи професійних  компетенцій з використання основ брендінгу, методів його організації для ефективного господарювання на рівні основної ланки суспільного виробництва – підприємства; набуття необхідної сукупності теоретичних і практичних знань для вирішення конкретних економічних завдань на сучасному етапі розвитку економіки .

1.2. Основними завданнями вивчення даної дисципліни є:

обґрунтовувати і вибирати необхідні види брендів (підприємства, продукції, послуг, проектів та ін.), формувати і розробляти концепції обраного бренда, визначати змістове наповнення складових ефективного бренда (ділової, споживацької культури, самоіміджу, соціального іміджу споживачів, раціональних та емоційних вигід, пропозиції та персоналії бренда), вибирати й обґрунтовувати стратегії бренда, визначати його сили та вартості у стратегічному і тактичному періоді, формувати бренди у віртуальному просторі, обґрунтовувати напрями розвитку брендів підприємства з урахуванням особливостей його внутрішнього і зовнішнього середовища.

1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:

знати:

предмет, мету та завдання бренд-менеджменту корпоративного управління;

місце та роль бренд-менеджменту в загальній системі управління підприємством;

зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на формування і використання брендів;

міжнародні тенденції розвитку бренд-менеджменту;

характеристику і елементи моделей брендів;

економічні та правові засади діяльності бренд-менеджерів;

етапи формування і просування брендів;

складові ДНК бренду;

показники сутність та показники визначення сили бренду;

методи оцінювання капіталу бренду;

основні тенденції розвитку бренд-менеджменту;

види віртуальних брендів;

правила ефективного використання віртуальних брендів;

процедуру формування віртуальних брендів.

вміти:

розроблення концепції бренду продукції та підприємства;

обґрунтування і використання певної моделі бренду для конкретного виду продукції або підприємства;

формування ефективної ДНК бренду за елементами;

визначення показників когнітивного та емоційного вимірювання сили бренду;

використання інструментів стратегічного і тактичного картографування брендів;

визначення вартості капіталу бренда за всіма існуючими методами;

обґрунтування та вибору стратегії використання бренду;

обґрунтування і використання певного виду віртуального бренду.

розроблення інструкції для посади бренд-менеджера та положення про відділ з формування і просування брендів.



Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.