"Поведінка споживачів" – навчальна
дисципліна, що вивчає інструментарій економічного обґрунтування й прийняття
господарських рішень з урахуванням мінливості зовнішнього середовища.
Об'єктом навчальної дисципліни є економічна система та процеси, що відбивають різні аспекти прийняття господарських рішень.
Предметом навчальної дисципліни є маркетингова система керування поведінкою споживачів.
Компетентності, що набувають студентиздатність до розуміння необхідності вивчення поведінки споживачів;
здатність до аналізу зовнішніх факторів впливу на споживача та аналізу існуючих теорій мотивації;
здатність до аналізу внутрішніх факторів впливу на споживача та аналізу основних теорій особистості;
здатність проводити психографичні дослідження сегментів ринку;
здатність вимірювати ставлення споживачів до марки товару, вміти аналізувати особливості поведінки споживачів при покупці товарів різних категорій;
здатність аналізувати процес прийняття рішень індивідуальними споживачами;
здатність відбирати найбільш придатні способи аналізу споживчої поведінки;
здатність до володіння методами і технологією прийняття обґрунтованих управлінських рішень;
здатність проводити дослідження з метою виявлення рівня знань споживачів про продукцію підприємства;
здатність до вимірювання поведінкової реакції споживачів, використовувати принципи дослідження поведінки споживачів;
здатність вимірювати ставлення споживачів до марки товару та володіння методами розробки загальної схеми маркетингового дослідження поведінки споживачів.
- Лектор: Гриневич Людмила Володимирівна