Опції зарахування

"Поведінка споживачів" навчальна дисципліна, що вивчає інструментарій економічного обґрунтування й прийняття господарських рішень з урахуванням мінливості зовнішнього середовища.

Об'єктом навчальної дисципліни є економічна система та процеси, що відбивають різні аспекти прийняття господарських рішень.

Предметом навчальної дисципліни є маркетингова система керування поведінкою споживачів.

Компетентності, що набувають студенти

здатність до розуміння необхідності вивчення поведінки споживачів;

здатність до аналізу зовнішніх факторів впливу на споживача та  аналізу  існуючих теорій мотивації;

здатність до аналізу внутрішніх факторів впливу на споживача та  аналізу  основних теорій особистості;

здатність проводити психографичні дослідження сегментів ринку;

здатність вимірювати ставлення споживачів до марки товару,  вміти аналізувати особливості поведінки споживачів при покупці товарів різних  категорій;

здатність аналізувати процес прийняття рішень ін­дивідуальними споживачами;

здатність відбирати найбільш придатні способи аналізу споживчої поведінки;

здатність до володіння методами і технологією прийняття обґрунтованих управлінських рішень;

здатність проводити дослідження з метою виявлення рівня знань споживачів про продукцію підприємства;

здатність до вимірювання поведінкової реакції споживачів, використовувати принципи дослідження поведінки споживачів;

здатність вимірювати ставлення споживачів до марки товару та володіння методами розробки загальної схеми маркетингового дослідження поведінки споживачів.


Доступ для гостя
Самореєстрація (Студент)