Опції зарахування

Метою викладання даної навчальної дисципліни є системи базових знань щодо теоретично-економічних засад управління організаційними структурами завдяки обґрунтованому використанню менеджерами різних рівнів принципів та інструментів адміністрування, створення цілісної та ефективної системи адміністративного управління організацією.

Об'єктом навчальної дисципліни є система адміністративного управління діяльністю суб’єкту господарювання у конкурентному мінливому середовищі, що вміщує адміністрування управлінських рішень.

Предметом навчальної дисципліни є теоретично-прикладні, організаційно-методичні та інш. підходи щодо технології, методів адміністративного управління та обґрунтування управлінських рішень у системі адміністративного менеджменту організацією.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

вивчення теоретично-організаційних питань для роботи адміністрації підприємства у системі адміністративного менеджменту, засвоєння функцій та процесу адміністративного управління суб’єктом господарювання у мінливому середовищі;

формування вмінь щодо планування та організовування адміністративної роботи, обґрунтування вибору форм і методів впливу на підлеглих, засвоєння форм адміністративного контролювання й регулювання діяльності адміністрації, формування інформаційно-адміністративного забезпечення роботи організації з використанням сучасних технологій та програмно-математичних комплексів.

У процесі викладання навчальної дисципліни основна увага приділяється оволодінню студентами професійною компетентністю

Таблиця 1


Професійна компетентність, яка отримується студентами після вивчення навчальної дисципліни

Назва компетентності

Складові компетентності

Формування спе-ціальних, професій-них, соціальних та особистісних компе-тенцій, накопичення знань для фор-мування і функці-онування механізмів адміністрування у процесі управління організаціями, сукупності функцій і методів адмініст-рування, що зумовлюють відпо-відні управлінські взаємовідносини в органах управління

суб’єкту господа-рювання у мінли-вому середовищі


Ідентифікувати та обґрунтовувати проблеми й перспективи розвитку адміністративного менеджменту в умовах невизначеності

Уміння визначати складові системи адміністративного управління (структура системи: апарат управління, функції (технологія); інструментарій (методи, засоби, прийоми тощо); процес прийняття (розробка) та реалізація управлінських рішень; (менеджер-адміністратор)

Розробляти цільові комплексні програми: розробка перспективних і стратегічних планів розвитку; розробка поточних планів (короткострокові (рік) та оперативні (квартал, місяць, декада)

Обґрунтовувати підходи щодо організації діяльності адміністрації суб’єкту господарювання згідно основ проектування організаційних структур адміністративного управління

Сформувати ієрархію адміністративного управління у апараті управління (спеціалізація, рівні, масштаби керування)

Визначити ключові аспекти концепція проектування робіт (аналіз, вимоги, параметри, сприйняття, взаємозв’язок технології – роботи, моделі проектування робіт)

Обґрунтувати систему мотивування працівників апарату управління (АУ) на основі системи стимулювання та заохочення адміністрації

Визначити нетрадиційні підходи до мотивування АУ та побудувати системи стимулювання адміністрації організації

Здатність контролювати та регулювати адміністративну діяльність в організації з урахуванням її особливості

Обґрунтувати вибір видів контролю з урахуванням особливостей, визначної мети та інструментарію

Організувати проведення внутрішнього і зовнішнього контролю

Вибрати інструменти адміністративного контролю (бюджетний, аудит, вивчення статистики (доповідь, звіт, нарада тощо);

Розробити комплекс превентивних заходів для усунення недоліків у адміністративній діяльності з урахуванням особливостей її регулювання (АД) в організації

Провести вибір адміністративних методів управління на основі сучасних підходів щодо обґрунтування й ефективності

Забезпечити інформаційно-документальне оформлення адміністративних методів управління на основі організаційно-правовому та кадрово-технічному забезпеченні згідно природи адміністративної влади

Обґрунтувати управлінські рішення (УР) в системі адміністративного менеджменту

Сформувати систему комунікативно-інформаційного забезпечення організації

Обґрунтувати вибір форм адміністрування рішень з урахуванням системи прийняття, ухвалення, виконання та реалізації УР

Здійснювати контроль щодо ухвалення, оцінки реалізації УР, та відповідальності (на основі санкцій та стимулювання)

Формувати складові інформаційної системи на основі сучасних технологій адміністративного менеджменту (АМ)

Використовувати процесного підходу в АМ та адміністрування бізнес-процесів організації

Побудова системи адміністрування на основі управління якістю за стандартами ІSО




Самореєстрація (Студент)