General
Поява цифрових медіа – Інтернету, відеоігор, мобільної телефонії, цифрових кіно, телебачення, музики, книговидання та ін. – істотним чином змінила простір культури. Заперечувати їх вплив на динаміку сучасних соціокультурних процесів, тим більше оцінювати даний фактор виключно з позицій детермінації культури з боку техногенної цивілізації, нема жодних підстав. Безумовно, ці зміни не можуть також пов’язуватися з руйнацією чи спрощенням її тканини. Навпаки, очевидне ускладнення всієї системи соціальних взаємодій, "переструктуризація" людських зв’язків та відносин, трансформація моделей міжособистісних комунікацій дозволяють розглядати сучасний етап розвитку культури як один з найскладніших в її історії.
Майбутній спеціаліст галузі видавництва та поліграфії повинен знати головні принципи концепції постіндустріального суспільства та інформаційної епохи, володіти техно-центристським і культуро-центристським підходами до інформації та комунікації.
Саме вивченню цих аспектів видавничої діяльності присвячена навчальна дисципліна «Культура цифрових медіа»
Мета навчальної дисципліни:
надання студентам теоретичних знань і практичних навичок, необхідних для розуміння видавничих стратегій сучасних електронних ЗМІ та розробки видавничих проектів на засадах медіаконвергенції, а також для аналізу стану сучасної цифрової культури та прогнозування напрямків її розвитку.
Компетентності та результати навчання за дисципліною:
Компетентності |
Результати навчання |
Здійснювати створення електронних ЗМІ у відповідності з запитами сучасного інформаційного суспільства |
Здатність орієнтуватися в ключових поняттях, принципах медіакультури. |
Здатність розробляти концепцію і дизайну. якість паперу |
|
Здатність вибирати оптимальною набір форматів для контенту |
|
Здатність оптимізувати характеристики функціонування медіатексту в Інтернет. |
|
Проводити аналіз сучасних цифрових медіапродуктів як культурних форм напрямів підвищення ефективності діяльності підприємства |
Здатність демонструвати знання генезису графічного дизайну |
Здатність аналізувати рівні цифрової культури. |
|
Проектувати технології створення 3D турів на основі можливості зв'язку реальної і віртуальної реальності |
Здатність демонструвати знання генезису 3D турів. |
Здатність орієнтуватися в ключових поняттях, принципах, перспективних напрямках культура комунікацій в Інтернет. |
|
Здатність здійснювати порівняльний аналіз оцінок медіа продуктів по культурі. |