Enrolment options

ІТ-проєкти – це комплексні ініціативи, які включають розробку, впровадження та підтримку інформаційних систем і технологій. Вони є невід'ємною частиною багатьох сфер нашого життя: бізнес, освіта, охорона здоров'я, уряд та інші. Основна мета ІТ-проєктів – підвищити ефективність роботи організацій, автоматизувати процеси, забезпечити обробку та зберігання даних, а також сприяти інноваціям. 

Кожному спеціалісту в галузі інформаційних технологій необхідно знати основи управління ІТ-проєктами, оскільки це допомагає ефективно керувати розробкою та впровадженням технологічних рішень. Навички управління проєктами дозволяють уникати типових помилок, забезпечувати виконання проєктів у встановлені терміни та в межах бюджету, а також адаптуватися до змінних умов. 

Навчальна дисципліна "Управління ІТ-проєктами" призначена для здобувачів вищої освіти, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем "бакалавр". Вивчення дисципліни передбачає формування у майбутніх спеціалістів умінь та компетенцій для планування, організації, контролю та завершення ІТ-проєктів. Здобувачі мають ознайомитися з сучасними методологіями управління проєктами, інструментами планування та контролю, а також засобами комунікації та співпраці. 

Метою навчальної дисципліни "Управління ІТ-проєктами" є отримання здобувачами теоретичних знань та практичних навичок щодо управління усіма аспектами ІТ-проєктів. Це включає планування, організацію, керування ризиками, бюджетування, контроль за якістю, а також управління змінами та завершення проєкту. 

Завданням навчальної дисципліни є підготовка студентів до засвоєння методів і технологій управління ІТ-проєктами, що забезпечує ефективне досягнення цілей проєкту та задоволення потреб замовників. Студенти ознайомляться з інструментами з Google Workspace та Ganter, які використовуватимуться на деяких лабораторних роботах. 

Предметом навчальної дисципліни є процеси планування, організації, контролю та завершення ІТ-проєктів, а також методології та інструменти, які застосовуються для управління цими проєктами. 

Результати навчання та компетентності, які формує навчальна дисципліна визначено в табл. 1. 

Таблиця 1 

Результати навчання та компетентності, які формує навчальна дисципліна 

Результати навчання 

Компетентності, якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти 

ПР1 

ЗК4, ЗК8, СК1, СК15 

ПР12 

ЗК1, ЗК2, ЗК6, СК11 

 

де, ПР1 - застосовувати знання основних форм і законів абстрактно-логічного мислення, основ методології наукового пізнання, форм і методів вилучення, аналізу, обробки та синтезу інформації в предметній області комп'ютерних наук; 

ПР12 - застосовувати методи та алгоритми обчислювального інтелекту та інтелектуального аналізу даних в задачах класифікації, прогнозування, кластерного аналізу, пошуку асоціативних правил з використанням програмних інструментів підтримки багатовимірного аналізу даних на основі технологій DataMining, TextMining, WebMining; 

ЗК1 - здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; 

ЗК2 - здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; 

ЗК4 - здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово; 

ЗК6 - здатність вчитися й оволодівати сучасними знаннями; 

ЗК8 - здатність генерувати нові ідеї (креативність); 

СК1 - здатність до математичного формулювання та досліджування неперервних та дискретних математичних моделей, обґрунтовування вибору методів і підходів для розв’язування теоретичних і прикладних задач у галузі комп’ютерних наук, аналізу та інтерпретування; 

СК11 - здатність до інтелектуального аналізу даних на основі методів обчислювального інтелекту включно з великими та погано структурованими даними, їхньої оперативної обробки та візуалізації результатів аналізу в процесі розв’язування прикладних задач; 

СК15 - здатність до аналізу та функціонального моделювання бізнес-процесів, побудови та практичного застосування функціональних моделей організаційно-економічних і виробничо-технічних систем, методів оцінювання ризиків їх проектування. 


Guests cannot access this course. Please log in.