Опції зарахування

Курс "Віртуальна реальність" призначений для тих, хто хоче поглибити свої знання в області розробки та інтеграції VR-технологій. У курсі розглядаються основи віртуальної реальності, її використання в різних галузях, а також інструменти та платформи для створення VR-досвідів. Здобувачі освіти ознайомляться з принципами моделювання 3D-об'єктів, розробкою інтерактивних середовищ та освоять техніки створення реалістичних віртуальних просторів. Курс включає теоретичні та практичні заняття, де учасники зможуть застосувати отримані знання для створення власних VR-проектів.

Основні теми курсу:

  • Основи віртуальної реальності та її застосування.
  • Інструменти для створення VR-об'єктів та інтерактивних середовищ.
  • 3D-моделювання та текстурування для VR.
  • Розробка взаємодії в віртуальних світах.
  • Створення контенту для VR-платформ (Oculus, HTC Vive тощо).

У сучасному бізнес-середовищі технології віртуальної реальності та 3D-моделювання відіграють ключову роль у перетворенні ідей на інтерактивні візуалізації, які дозволяють ефективно комунікувати з користувачами, занурювати їх у нові середовища, покращувати продукти та створювати конкурентні переваги на ринку. Уміння дизайнерів працювати з вимогами замовників, адаптуватися до змінних умов і втілювати концепції у віртуальних просторах, які відповідають функціональним, естетичним і інтерактивним вимогам, є визначальним для успіху проєктів у сфері VR.

Метою викладання дисципліни «Віртуальна реальність» є формування системи компетентностей у сфері створення інтерактивних VR-додатків, що включає моделювання 3D-об'єктів, текстурування, налаштування освітлення, інтеграцію об'єктів у VR-середовища та забезпечення реалістичної взаємодії з користувачем. Це дозволяє здобувачам освіти не лише створювати високоякісні 3D-об'єкти, а й адаптувати їх для використання у віртуальних просторах, враховуючи потреби користувачів і стратегічні цілі проєктів.

Завдання дисципліни:

– ознайомлення з основами VR-дизайну, 3D-моделювання та методами створення інтерактивних тривимірних об'єктів;
– оволодіння навичками текстурування, освітлення, рендерингу та оптимізації об'єктів для інтеграції у VR-середовища;
– розвиток практичних навичок у використанні сучасних інструментів для розробки, інтеграції та візуалізації VR-проєктів.

Об’єктом вивчення дисципліни є процес створення, інтеграції та візуалізації 3D-об'єктів і сцен у віртуальних середовищах з урахуванням реальних завдань і вимог користувачів.
Предметом навчальної дисципліни є методи 3D-моделювання, текстурування, освітлення, рендеринг, а також інструменти для розробки VR-додатків і інтерактивних проєктів у сфері дизайну.




Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.