Опції зарахування

Мета застосування знань з текстотворення, використання в навчанні й подальшій професійній діяльності комунікативних навичок – набуття учнями досвіду мовно-комунікативної роботи в креативній та творчій діяльності; об’єднати їх знання, інтелектуальні здібності, комунікативні та текстотвірні уміння, творчий потенціал; на цій основі формувати активну, професійно підготовлену, компетентну, творчу особистість.

Завдання навчальної дисципліни: 

- ознайомлення студентів з сучасними концепціями створення медійного та рекламного продукту, з основами практичної стилістики та з методикою роботи з мовним матеріалом;

- формування цілісного уявлення про жанрово-стилістичну систему  сучасних медійної та рекламної індустрій;

- освоєння навиків формування і використання усвідомленої методологічної та технологічної позиції створення текстів;

- вдосконалення вмінь у пошуку, відборі, компонуванні й опрацюванні матеріалу для створення медійних текстів різного характеру та рівня;

- уміти працювати з різними медійними та у точному формулюванні мети, задач і висновків дослідження.

Предмет навчальної дисципліни:

Практична стилістика, жанрово-стилістична система сучасної журналістики, методологія та технології створення вербального простору рекламного продукту, стилістика як навчальна дисципліна, сукупність методологічних засобів, система організації дослідницько-творчої діяльності. 

Вимоги до знань та вмінь:

- розуміти значення методологічної підготовки для професійної діяльності спеціаліста у галузі медіа;

- знати характеристики основних жанрів, форм та технік творення рекламного та медійного продукту;

- знати професійну термінологію та креативні методики, вміти її вірно використовувати;

- вміти працювати з дисциплінарним масивом публікацій: вести пошук, накопичення, обробку та аналіз інформації. 




Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.