Опції зарахування

Метою викладання даної навчальної дисципліни є формування знань стосовно основ професійної діяльності фахівця у сфері журналістики, формування вмінь проектування засобів професійної комунікації, оволодіння досвідом соціальної комунікації.

Для досягнення мети поставлені такі основні завдання:

засвоєння основ професійної діяльності фахівця у сфері журналістики, реклами, PR, медіакомунікацій для ефективної самореалізації у професійній сфері;

опанування категоріальним апаратом теорії соціальних комунікацій для компетентного оперування дефініціями у професійній сфері;

засвоєння кодексу етики журналіста, фахівців з реклами та зв'язків з громадськістю для ведення соціально відповідальної комунікативної практики;

оволодіння вміннями проектування засобів професійної журналістської діяльності для ефективної самореалізації у професійній сфері.

«Вступ до фаху» – навчальна дисципліна, що вивчає основні напрями та компетентності професійної діяльності журналістів.

Об'єктом навчальної дисципліни є професійні компетентності фахівця спеціальності «Журналістика».

Предметом навчальної дисципліни є проектування комунікативних засобів професійної журналістської діяльності.

Вивчення даної навчальної дисципліни студент розпочинає у першому семестрі першого курсу. Знання з даної дисципліни забезпечують успішне засвоєння таких навчальних дисциплін, як: «Історія розвитку медіа та реклами і зв’язків з громадськістю», «Основи маркетингу», інших дисциплін фахової підготовки, а також проходження навчальної практики та виконання міждисциплінарних комплексних курсових робіт.

У процесі навчання студенти отримують необхідні знання під час лекційних занять та виконання практичних завдань. Велике значення в процесі вивчення та закріплення знань має самостійна робота студентів.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

знати:

категоріальний апарат теорії соціальних комунікацій;

основні професійні компетентності;

кодекс етики журналіста, фахівців з реклами та зв'язків з громадськістю;

сутність ситуативного аналізу соціально-комунікаційних процесів;

види прес-релізів;

види інтерв’ю;

основні етапи проведення інформаційної кампанії;

види медійних подій.

вміти:

писати есе;

проводити ситуативний аналіз соціально-комунікаційних процесів;

писати прес-реліз;

складати план проведення інтерв’ю;

розробляти план проведення інформаційної кампанії;

збирати журналістський матеріал та писати прев’ю;

аналізувати медійні події.


Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.