Enrolment options

Наявні світові глобалізаційні процеси, посилання регіональної економічної та політичної інтеграції визначають характер сучасного міжнародного співробітництва. Українське суспільство сьогодення характеризується високим рівнем євроінтеграційних прагнень та усвідомленого осмислення перспектив та шляхів руху України до членства в Європейському Союзі. Європейська інтеграція як динамічний процес реформування усіх сфер суспільного життя, поєднує стабільний економічний розвиток з високими соціальними стандартами, безпекою особистості та демократичною свободою, виступає ідеальною моделлю побудови громадянського суспільства. На сьогоднішній день увага світової спільноти прикута до України. Курс держави на євроінтеграцію визначає напрями реформ та трансформаційних змін в державі й суспільстві та залежить від загальнодержавної політики, від зусиль регіонів, які безпосередньо налагоджують тісті інтеграційні взаємовідносини із регіонами Європи. Україна вже здійснила відповідні практичні кроки щодо реформування національної правової системи, порядку організації та здійснення влади, з метою спільної перспективи разом з європейськими державами розбудови об’єднаної Європи як простору добробуту, свободи, безпеки та правосуддя.

Внаслідок засвоєння навчального матеріалу здобувач освіти отримує знання, уміння та навички проведення аналізу, раціонального і критичного оцінювання інтеграційних процесів України при ефективному застосовуванні інструментів стимулювання й здійсненні аналізу сучасного стану та тенденцій міжнародного співробітництва з метою діагностики регіонального співробітництва для формування передумов територіального розвитку та усвідомлення особливостей транскордонного співробітництва й означення нагальних стратегічних пріоритетів міжнародної співпраці регіонів держави.

Навчальна дисципліна «Європейська інтеграція та міжнародна співпраця України» є вибірковою навчальною дисципліною, яка вивчається згідно з навчальним планом забезпечення другого рівня вищої освіти спеціальності D4 «Публічне управління та адміністрування» освітньо-професійної програми «Державна служба».

Метою навчальної дисципліни є формування у здобувачів освітнього ступеня «магістр» системи знань та професійних компетентностей щодо особливостей інтеграційних процесів та євроінтеграційної політики України, засад співпраці на регіональному та міжнародному рівнях на основі зовнішньо-економічного, єврорегіонального, транскордонного й міжнародного співробітництва в рамках міжнародних програм співпраці та партнерства.

Завданнями навчальної дисципліни «Європейська інтеграція та міжнародна співпраця України» є:

формування здатності визначати чинники європейської інтеграції що впливають на зміст і значення зовнішньополітичних кроків української держави;

формування здатності усвідомлювати особливості євроінтеграційних процесів та означати пріоритети регіонального розвитку України за допомогою інструментів стимулювання міжнародного співробітництва при дотриманні політики ЄС;

формування здатності здійснювати оцінку участі України в роботі міжнародних організацій з метою діагностики регіонального розвитку та формування належного організаційно-правового забезпечення зовнішньої політики в України на основі положень зовнішньополітичної концепції сучасної незалежної України;

формування здатності здійснювати планування, аналіз та оцінку ефективності заходів міжнародної співпраці з метою визначення європейського напряму зовнішньої політики України, її євроінтеграційних перспектив;

формування навичок проводити аналіз, раціонально і критично оцінювати проекти державно-приватного партнерства, ефективно застосовувати інструменти державного стимулювання міжнародного співробітництва;

формування навичок використовувати переваги національної свідомості і підбирати конкретні засоби та інструменти для належної реалізації євро-інтеграційної політики.

Предметом навчальної дисципліни є закономірності та особливості євроінтеграційного процесу в умовах глобалізації та діючої системи національних економік.

Об’єктом навчальної дисципліни є інструменти та механізми впровадження та реалізації євроінтеграційної політики в Україні.

Результати навчання та компетентності, які формує навчальна дисципліна визначено в табл. 1.

 

Таблиця 1

 

Результати навчання та компетентності, які формує навчальна дисципліна

 

Результати навчання

Компетентності, якими повинен оволодіти здобувач вищої освіти

РН01

ЗК01, ЗК04, ЗК05, ЗК07, СК02, СК03, СК04, СК05, СК08, СК10, СК13

РН06

ЗК02, ЗК07, СК02, СК05, СК10

РН11

ЗК01, ЗК05, СК03, СК08, СК10

 

де, РН01. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень.

РН06. Здійснювати ефективне управління інноваціями, ресурсами, ризиками, проєктами, змінами, якістю, застосовувати сучасні моделі, підходи та технології, міжнародний досвід при проєктуванні та реорганізації управлінських та загальноорганізаційних структур.

РН11. Розробляти обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції, враховувати цілі, наявні законодавчі, часові та ресурсні обмеження, оцінювати політичні, соціальні, економічні та екологічні наслідки варіантів рішень.

ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.

ЗК02. Здатність працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером, діяти соціально відповідально та свідомо.

ЗК04. Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.

ЗК05. Здатність приймати обґрунтовані рішення та використовувати сучасні комунікаційні технології.

ЗК07. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).

СК02. Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших організацій публічної сфери.

СК03. Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій, зокрема розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування.

СК04. Здатність визначати показники сталого розвитку на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.

СК05. Здатність представляти органи публічного управління у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності, громадянами та налагоджувати ефективні комунікації з ними.

СК08. Здатність розробляти стратегічні документи розвитку соціально-економічних систем на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.

СК10. Здатність приймати обґрунтовані управлінські рішення з урахуванням питань європейської та євроатлантичної інтеграції.

СК 13. Здатність здійснювати дослідження щодо вирішення актуальних проблем соціально-економічного розвитку держави, регіонів та територіальних громад.

 


Guests cannot access this course. Please log in.