Опції зарахування

Дисципліна "Комунікація в публічній адміністрації" посідає важливе місце у навчальному процесі, оскільки надає методологічні, методичні знання, допомагає сформувати практичне вміння щодо аналізу, оцінки і розробки заходів які допомагають ефективно управлять комунікацією в публічній адміністрації. Вивчення дисципліни "Комунікація в публічній адміністрації" сприятиме підвищенню рівня загальноекономічної підготовки студентів, формуванню у них навичок науково-аналітичного опрацювання проблем з позицій публічних інтересів.

Навчальна дисципліна "Комунікація в публічній адміністрації" вивчається згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітнього ступеня "магістр" всіх форм навчання за освітньою програмою 281 Публічне управління та адміністрування.

Метою навчальної дисципліни «Комунікація в публічній адміністрації» є формування системи професійної компетентності (знань і практичних вмінь та навичок) щодо використання принципів, інструментів комунікацій в публічній адміністрації, розвиток у здобувачів сучасного управлінського мислення, формування навичок розробки та прийняття управлінських рішень з урахуванням різних комунікаційних процесів.
Завданнями навчальної дисципліни «Комунікація в публічній адміністрації» є: усвідомлення сутності основних понять і категорій комунікативного менеджменту, загальних елементів процесу комунікацій; отримання фундаментальних знань щодо змісту та процесів здійснення етапів комунікацій; розвиток і закріплення навичок використання прийомів, способів та інструментів управління комунікаціями, які виправдали б себе на практиці; створення методичної бази для вивчення в майбутньому спеціальних управлінських дисциплін, зокрема, управлінських комунікацій.
Предметом навчальної дисципліни є управління процесом збору, передачі та ефективного використання інформації для забезпечення ефективного комунікаційного процесу. Об’єктом навчальної дисципліни є процеси та методи управління сучасними комунікаціями та форми ділових комунікацій, об’єктивні передумови та причини конфліктних ситуацій, методи подолання конфліктів, соціально-психологічний клімат у трудовому колективі.

Результати навчання та компетентності, які формує навчальна дисципліна:
РН01. Знати теоретичні та прикладні засади вироблення й аналізу публічної політики, основ та технологій прийняття управлінських рішень.
РН04. Використовувати сучасні статистичні методи, моделі, цифрові технології, спеціалізоване програмне забезпечення для розв’язання складних задач публічного управління та адміністрування.
РН05. Визначати пріоритетні напрями впровадження електронного урядування та розвитку електронної демократії. РН07. Уміти розробляти національні/регіональні програмні документи щодо розвитку публічного управління, використовуючи системний аналіз і комплексний підхід, а також методи командної роботи.
РН08. Уміти здійснювати ефективну комунікацію, аргументувати свою позицію, використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології у сфері публічного управління та адміністрування на засадах соціальної відповідальності, правових та етичних норм.
РН09. Спілкуватися іноземною мовою на професійну тематику, обговорювати проблеми публічного управління та результати досліджень.
РН10. Представляти органи публічного управління й інші організації публічної сфери та презентувати для фахівців і широкого загалу результати їх діяльності.
РН14. Розробляти та реалізовувати заходи щодо адаптації кращого вітчизняного та зарубіжного досвіду впровадження локальної демократії в громадах в умовах децентралізації влади для забезпечення соціально-економічного розвитку.
ЗК01. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу.
ЗК02. Здатність працювати в команді, мотивувати людей та рухатися до спільної мети, бути лідером, діяти соціально відповідально та свідомо.
ЗК03. Здатність розробляти та управляти проєктами.
ЗК04. Здатність удосконалювати й розвивати професійний, інтелектуальний і культурний рівні.
ЗК05. Здатність приймати обґрунтовані рішення та використовувати сучасні комунікаційні технології.
ЗК06. Здатність до професійного спілкування іноземною мовою.
ЗК07. Здатність генерувати нові ідеї (креативність).
СК01. Здатність налагоджувати соціальну взаємодію, співробітництво, попереджати та розв’язувати конфлікти.
СК02. Здатність організовувати діяльність органів публічного управління та інших 4 організацій публічної сфери.
СК03. Здатність організовувати інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів із використанням сучасних інформаційних ресурсів та технологій, зокрема розробляти заходи щодо впровадження електронного урядування в різних сферах публічного управління та адміністрування. СК04. Здатність визначати показники сталого розвитку на вищому, центральному, регіональному, місцевому та організаційному рівнях.
СК05. Здатність представляти органи публічного управління у відносинах з іншими державними органами та органами місцевого самоврядування, громадськими об’єднаннями, підприємствами, установами і організаціями незалежно від форм власності, громадянами та налагоджувати ефективні комунікації з ними.

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.