Опції зарахування

Курс "Віртуальна реальність" (VR) призначений для ознайомлення учасників з основними концепціями, технологіями та застосуваннями VR. Він охоплює як теоретичні, так і практичні аспекти VR, включаючи дизайн, розробку контенту, технології відстеження та рендерингу, а також майбутні тенденції та етичні питання.

Цілі курсу:

  1. Надати учасникам базові знання про VR-технології, їх еволюцію та основні компоненти.
  2. Розвинути навички розробки та дизайну VR-контенту, включаючи моделювання, інтерактивність та оптимізацію.
  3. Ознайомити з передовими технологіями та методами в VR, такими як трекінг, рендеринг і просторовий звук.
  4. Обговорити сучасні застосування VR у різних сферах та розглянути потенційні майбутні тенденції та виклики.

Структура курсу: Курс поділений на чотири частини, кожна з яких триває 2 години:

  1. Основи віртуальної реальності

    • Введення в VR: визначення, історія, порівняння з AR і MR.
    • Основні компоненти VR-систем: шоломи, контролери, трекери.
    • Принципи роботи VR: стереоскопічний зір, відображення простору.
  2. Дизайн і розробка VR-контенту

    • Принципи дизайну VR-досвіду: UX у VR, психологічні ефекти.
    • Розробка контенту: моделювання, інтерактивність, оптимізація.
    • Інструменти для розробки: Unity, Unreal Engine.
  3. Технології і методи в VR

    • Системи трекінгу: позиційний і орієнтаційний трекінг.
    • Рендеринг VR-сцен: стереоскопічний рендеринг, фовеа.
    • Аудіо у VR: просторовий звук і звукові ефекти.
  4. Застосування VR і майбутнє технології

    • Застосування VR: розваги, освіта, медицина, архітектура.
    • Сучасні тенденції: нові технології, вплив штучного інтелекту, 5G.
    • Етичні та соціальні аспекти: конфіденційність, психологічні ефекти.

Методи навчання:

  • Лекції: Теоретичне ознайомлення з темами.
  • Демонстрації: Практичні покази роботи VR-пристроїв і програмного забезпечення.
  • Практичні завдання: Інтерактивні вправи для створення VR-контенту та налаштування VR-сцен.
  • Обговорення і питання: Час для запитань і дискусій для поглиблення розуміння матеріалу.

Цільова аудиторія: Курс призначений для студентів, професіоналів у сфері технологій, дизайнерів, розробників і всіх, хто цікавиться VR і бажає дізнатися більше про створення та використання VR-досвіду.

Результати навчання: По завершенню курсу учасники зможуть:

  • Розуміти основи VR-технологій і їх компоненти.
  • Розробляти і налаштовувати VR-контент, включаючи 3D-моделювання та інтерактивність.
  • Знати сучасні технології та методи в VR, такі як трекінг і просторовий звук.
  • Оцінювати застосування VR в різних сферах та розуміти майбутні тенденції і етичні питання.

Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.