Опції зарахування

Одним із ключових чинників успіху підприємства на ринку в довготривалій перспективі є професійна культура підприємницької діяльності. Імплементація етичних аспектів ведення бізнесу стимулює розвиток підприємства, активізує маркетингову активність, посилює соціальну відповідальність, покращує ділову репутацію бізнесу і, як наслідок, збільшує його прибутковість. Поглиблення глобалізаційних процесів в економіці, «падіння» торгових бар’єрів, повсюдна диджиталізація бізнес-процесів виводить питання ділової етики на новий рівень. 

Комплексний тренінг "Етика та ділові комунікації" покликаний сформувати у здобувачів вищої освіти компетентності  у сфері міжнародної торгівлі, що передбачають освоєння технологій управління торгівельними структурами заснованих на провадженні етичних принципів ведення господарської діяльності, моральних норм і стандартів, а також правильне використання ділових комунікацій з стейкхолдерами.

Завданнями вивчення дисципліни є опанування студентами теоретичними знаннями та практичними навичками у сфері ділової етики, засвоєння етичних методів і заходів побудови ефективної ділової комунікації для вирішення бізнес-задач, зокрема: 

формування сучасного управлінського мислення заснованому на глибокій імплементації етичних норм та принципів; 

вивчення поняттєвого апарату етики та ділової етики; 

ознайомлення з теоретичними та практичними основами побудови соціально відповідального бізнесу; 

формування знань щодо корпоративної культури та корпоративна етика сучасного підприємства; 

вивчення кроскультурних особливостей ведення бізнесу; 

освоєння соціально-психологічних засад ефективного підприємництва; 

вивчення інструментарію етичного ведення бізнесу та формування навичок його застосування у сфері міжнародної торгівлі.




Гості не можуть отримати доступ до цього курсу. Будь ласка, увійдіть.