Управління враженнями споживачів викликає значний інтерес у фахівців-економістів та у суспільства в цілому, оскільки має значний потенціал для створення додаткових шляхів для підвищення конкурентоспроможності та привабливості підприємств. Це пов’язано як з розвитком психологічних досліджень, удосконаленням методів збору та обробки інформації, так і з формуванням нових креативних індустрій у постіндустріальній економічній системі. Менеджмент вражень базується на декількох наукових концепціях та оперує інструментами маркетингу, менеджменту, психології, соціології, а також специфічними методичними напрацюваннями в рамках концепції індустрії 4.0. Таким чином, вивчення даної навчальної дисципліни сприятиме засвоєнню мульти-дисциплінарного інструментарію та збагатить теоретичну підготовку студентів спеціальності 073. Менеджмент.
Мета навчальної дисципліни - формування системи компетентностей щодо управління враженнями як об’єктом нової економічної моделі. .
Завданнями навчальної дисципліни є:
‑ засвоєння теоретико-методичного інструментарію менеджменту вражень;
‑ засвоєння технології прийняття управлінських рішень щодо ефективного планування та управління проєктами, спрямованими на формування позитивних вражень у споживачів.
Об’єктом вивчення дисципліни є процес управління враженнями споживачів.
Предметом навчальної дисципліни є теоретико-методичний інструментарій управління враженнями.
- Лектор: Бєлікова Надія Володимирівна