З кожним роком ринок товарів та послуг класу люкс демонструє позитивну динаміку. У 2018 р. ринок предметів розкоші розширився на 5% (до 1,2 трлн євро). Таке зростання пов’язують зі зміною фокусу статусного споживання на споживачів середнього класу. Також цікави зміни відбуваються на ринку онлайн продаж, де ексклюзивні бренди традиційно відмовлялись працювати, але поступово щорічно збільшують свою присутність в інтернет просторі, з 10 % у 2018 році до 25 % у 2025 році. Компанії індустрії розкоші жорстко контролюють всі аспекти діяльності: від розробки дизайну продукції та закупівлі сировини до виробництва, організації збуту. Контроль усіх етапів створення вартості продукції допомагає компаніям зберегти рівень якості та обслуговування, захищаючи тим самим традиції бренду. Отже процес створення та управління брендами класу люкс пов’язане з різними аспектами маркетингу, психології, іміджу та просування. Навчальна дисципліна «Управління послугами люкс-сегменту» сполучає в собі теоретичні знання та практичні навички бренд- менеджменту, а також творчий процес креативного мислення, щодо позиціонування та просування даного типу брендів на світовому ринку. Саме тому вивчення навчальної дисципліни «Управління послугами люкс-сегменту» є актуальним та своєчасним.
Мета навчальної дисципліни: є набуття студентами теоретичних знань та практичних навичок щодо організації та управління послугами люкс-сегменту в готельному, ресторанному та туристичному секторах. Студенти зможуть аналізувати сутність люкс брендів, використовувати маркетингові методи і інструменти для кращого позиціонування послуг люкс-сегменту, набудуть навички роботи зі споживачами товарів і послуг сегменту класу люкс.