Відвідуваність країни і, відповідно, кількість туристичних прибуттів певним чином залежить від того іміджу, який сформувався у свідомості потенційних відвідувачів. Жодна з країн, які просували свій туристичний бренд, не програла у жорстокій конкурентній боротьбі на глобальному туристичному ринку. У зв’язку з цим підтримка національного туристичного бренду є актуальним завданням для держави та дестинацій в сучасних умовах.

Сильний національний туристичний бренд не лише стимулює потік туристів у країну, а й сприяє розвитку міжкультурної комунікації, культурному обміну, терпимості та толерантності у релігійному, расовому, національному аспекті. Поряд зі збільшенням туристичного потоку і відповідним зростанням доходів від туризму, національний туристичний бренд, що добре зарекомендував себе, в тому числі стимулює збільшення зайнятості не тільки в туристичному, а й у суміжних секторах економіки. Саме тому вивчення навчальної дисципліни «Управління національним туристичним брендом» є актуальним та своєчасним.

Метою навчальної дисципліни «Управління національним туристичним брендом» є розвиток у студентів комплексу теоретичних знань з брендингу, визначення можливостей застосування концепції брендингу в туристичній сфері, а також формування практичних навичок з оцінки бренду міста, дестинації, країни та розробки відповідних стратегій брендингу.

Завданнями навчальної дисципліни є:

засвоєння сутності, атрибутів, структури та основних характеристик бренду;

розвиток навичок використання методичного апарату з оцінки бренду;

здатність використовувати положення теорії брендингу, комунікаційні навички для аналізу позиціювання та розвитку туристичного бренду;

опанування вміннями із застосування інструментів створення та просування бренду міста, дестинації, країни;

спроможність застосування на практиці знань із розробки стратегії управління брендом у туристичній діяльності.

Предметом вивчення дисципліни є загальні закономірності та особливості практичного застосування теорії та інструментарію сучасного брендингу в туристичній діяльності.