Метою вивчення навчальної дисципліни "Правове регулювання сфери обслуговування": є формування системи теоретичних знань і при­клад­них умінь і навичок у сфері регулювання правовідносин у сфері ту­ризму; здат­ність правильно тлумачити та застосовувати норми законо­дав­ства у турис­тичній сфері, приймати аргументовані рішення з кон­крет­них питань у сфері туристичних відносин.

Предметом навчальної дисципліни є суспільні відносини, що вини­кають між суб'єктами туристичної діяльності, туристами та іншими суб'єктами.

У результаті вивчення навчальної  дисципліни студент повинен знати:

понятійний апарат, що застосовується у правовому регулюванні сфери обслуговування;

основні інститути механізму правового регулювання сфери обслуговування;

правовий статус суб'єктів туристичних  правовідносин;

порядок і сутність легалізації суб'єктів сфери обслуговування;

механізм договірних відносин у сфері обслуговування;

правові засади захисту прав учасників туристичних відносин та їх від­повідальності.

Загальнонаукові та професійні компетентності з дисципліни поля­га­ють у вмінні:

використовувати інформацію, яка міститься в різноманітних джерелах правового регулювання сфери обслуговування; для вирішення конкретних питань;

правильно тлумачити та застосовувати норми законодавства у сфері туризму;

вирішувати проблемні завдання, складати необхідні документи та вико­нувати іншу роботу, пов'язану з правовими аспектами діяльності суб'єктів туристичної сфери.