Підготовка дисертації вимагає від майбутнього доктора
філософії самовизначення, самореалізації та, перш за все, продукування нових
ідей, орієнтованих на розв’язання комплексних проблеми у обраній сфері
дослідження. З огляду на це, у здобувачів освіти третього (освітньо-наукового)
рівня має формуватися здатність до цілісного сприйняття проблемної ситуації,
виявлення цілої сукупності сценаріїв розвитку подій, заснованих на складній
системі причинно-наслідкових зав’язків між подіями, усвідомлення вагомих частин
початкової проблеми, що потребує навичок утримання уваги на процесах аналізу та
синтезу досліджуваного явища.
Мета навчальної дисципліни: формування здатності вирішення комплексних проблем життєдіяльності складних соціально-економічних систем, а також надання практичного інструментарію синтезу таких систем та підтримки їх руху за стадіями життєвого циклу.
Об'єктом навчальної дисципліни є проблеми розвитку та руху складної соціально-економічної системи за стадіями її життєвого циклу
Предметом навчальної дисципліни є закономірності, принципи та проблеми синтезу цільової системи, визначеної предметною областю дисертаційного дослідження здобувача третього (освітньо-наукового) рівня, а також сукупність теоретичних та практичних аспектів розбудови її архітектури.
- Лектор: Андрій Анатолійович Пилипенко