Навчальна дисципліна «Інформаційні системи та технології в туризмі» призначена для здобувачів вищої освіти, що навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр». Вивчення дисципліни передбачає формування у майбутніх спеціалістів умінь та компетенцій для створення баз даних та редагування існуючих засобами Excel, моделювання бізнес-процесів . Здобувачі мають ознайомитися із можливостями електроних таблиць щодо створення баз даних та з засобами та моделюванням бізнес-процесів в туристичній сфері.
Метою навчальної дисципліни є отримання здобувачами теоретичних знань та практичних навичок щодо інформаційних систем та технологій в туризмі, проектування баз даних засобами Excel, будування бізнес-процесів у туристичній сфері.
Завданням навчальної дисципліни є комп’ютерна підготовка студентів до засвоєння моделей, методів та інформаційних технологій баз даних, які є ядром інформаційних систем різного призначення та побудова бізнес-процесів в туризмі.
Предметом навчальної дисципліни є засоби побудови баз даних та бізнес-процесів в туризмі.Компетентності та результати навчання за дисципліною.
Компетентності |
Результати навчання |
Здатність комплексно розв’язувати складні професійні задачі та практичні проблеми у сфері туризму і рекреації як в процесі навчання, так і в процесі роботи, що передбачає застосування теорій і методів системи наук, які формують туризмознавство, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Знання та розуміння предметної області та розуміння специфіки професійної діяльності. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. Розуміння процесів організації туристичних подорожей і комплексного туристичного обслуговування (готельного, ресторанного, транспортного, екскурсійного, рекреаційного). Розуміння принципів, процесів і технологій організації роботи суб’єкта туристичної індустрії та її підсистем. Здатність використовувати в роботі туристичних підприємств інформаційні технології та офісну техніку.
|
Застосовувати у практичній діяльності принципи і методи організації та технології обслуговування туристів. Організовувати процес обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки. Розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем (адміністративно-управлінська, соціально-психологічна, економічна, техніко-технологічна). |
- Лектор: Олена Сергіївна Венгріна