Туристична сфера та використання глобальних дистриб’юторських систем, в сучасних умовах, є нероздільними. Ефективність роботи підприємств сфери послуг суттєво залежить від їх розвитку та дозволяє розміщувати свої пропозиції в єдиному інформаційному полі туристичної системи та оперативно управляти ними.

Автоматизація діяльності туристичного підприємства передбачає використання сучасних інформаційних систем, що дозволяють не лише оптимізувати роботу, але й забезпечувати інформаційну підтримку та приймати ефективні управлінські рішення.

Навчальна дисципліна «Глобальні дистриб’юторські системи» є нормативною навчальною дисципліною та вивчається згідно з навчальним планом підготовки фахівців освітнього рівня "магістр" спеціальності 242 «Туризм» для всіх форм навчання.

 Мета навчальної дисципліни:

Метою вивчення дисципліни «Глобальні дистриб’юторські системи» є формування теоретичних знань та набуття практичних навичок у сфері бронювання послуг, які надаються підприємствами туристичного, готельного та авіа бізнесу.

Завдання навчальної дисципліни: бронювання; вивчення стану сучасного ринку систем бронювання, набуття навичок щодо здійснення управлінських функцій у сфері підготовки та забезпечення якісного надання послуг бронювання, що надають туристичні фірми та інші підприємства; засвоєння методик, методів та специфічних важелів керування процесами підготовки, організації  та здійснення послуг з бронювання

Основні компетентності:

Здатність планувати та управляти часом

Здатність планувати та управляти проектами

Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт

Розуміння організаційно-економічного механізму підвищення конкурентоспроможності галузей національної економіки, зокрема тих, що відносяться до сфери послуг

Усвідомлення теоретичних засад та моделей функціонування надпросторових макрорегіонів, причинно-наслідкових зв'язків між явищами та подіями, що спонукаються процесами глобалізації і регіоналізації

Використання набутих базових уявлень про сучасні інформаційні технології у процесі постановки задачі організації діяльності туристичного підприємства перед фахівцями технологічних галузей