Активна інтеграція України у міжнародний бізнес-простір, зміцнення співробітництва із зарубіжними стратегічними партнерами, залучення іноземних інвестицій в економіку нашої держави обумовлює необхідність створення оптимальних умов для формування професійних здібностей фахівців з міжнародної економіки на рівні міжнародних стандартів та вимог, забезпечення їх конкурентоспроможності на ринку праці, набуття студентами знань і вмінь з управління міжнародним бізнесом та реалізації їх у майбутній професійній діяльності. В умовах турбулентності зовнішнього середовища та прискорення темпів цифровізації суспільства неможливо уявити розвиток міжнародного підприємництва без використання результатів бізнес-аналізу та швидкого впровадження їх в реальні проекти. Актуальність навчальної дисципліни «Міжнародний бізнес-аналіз» обґрунтована необхідністю приймати рішення щодо розвитку міжнародного бізнесу на підставі якісно проведених аналітичних досліджень.
Метою викладання навчальної дисципліни «Міжнародний бізнес-аналіз» є формування теоретичних знань та вироблення практичних навичок, необхідних для професійної діяльності в сфері міжнародного бізнес-аналізу та аналітичного оцінювання економічних процесів з метою підтримки прийняття управлінських рішень із застосуванням сучасних методів та інструментів моделювання бізнес-процесів, знаходження оптимальних рішень для успішного ведення бізнес-процесів та здійснення аналізу бізнес-середовища міжнародних і національних компаній.
Компетентності та результати навчання за дисципліною
Компетентності |
Результати навчання |
Здатність застосовувати науковий, аналітичний, методичний інструментарій для управління економічною діяльністю. |
Формулювати, аналізувати та синтезувати рішення науково- практичних проблем на абстрактному рівні шляхом декомпозиції їх на складові. |
Демонструвати навички самостійно приймати рішення, лідерські навички та уміння працювати в команді. |
|
Проводити дослідження, генерувати нові ідеї, здійснювати інноваційну діяльність. |
|
Вибирати та використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій для управління економічною діяльністю. |
|
Здатність використовувати сучасні інформаційні технології та економіко-математичні методи і моделі для дослідження економічних та соціальних процесів. |
Обґрунтовувати рішення в умовах невизначеності, що потребують застосування нових підходів та економіко-математичного моделювання та прогнозування. |
Застосовувати сучасні інформаційні технології у соціально-економічних дослідженнях. |
|
Здатність обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання. |
Обґрунтовувати управлінські рішення щодо ефективного розвитку суб’єктів господарювання. |
Здатність збирати, аналізувати та обробляти статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, які необхідні для розв’язання комплексних економічних завдань. |
Збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних економічних завдань. |
Здатність оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень. |
Оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень. |
- Лектор: Фатьянов Даніїл