Анотація навчальної дисципліни:

Викладання дисципліни спрямоване на вивчення теоретичних основ з питань організації управління репутаційними ризиками в туризмі, практичної підготовки студентів до захисту ділової репутації туристичного підприємства та формуванню позитивного іміджу в сучасних умовах глобальної інформаційної економіки.

Знання та вміння з навчальної дисципліни «Управління репутаційними ризиками в туризмі» необхідні спеціалісту для виконання планувальних, маркетингових, організаційно-управлінських функцій в процесі діяльності туристичних підприємств, для проведення маркетингових та рекламних досліджень, управління репутацією та репутаційними ризиками туристичного підприємства, глибокого розуміння свого споживача та цільової аудиторії, формування позитивного іміджу, підвищення впізнаваності бренду серед цільової аудиторії.   

Вивчення курсу базується на відповідному рівні загальних знань та навичок, які отримані при засвоєнні студентами загальнонаукових, гуманітарних та спеціальних дисциплін.

Мета навчальної дисципліни:

Метою вивчення дисципліни є формування системи теоретичних знань та практичних навичок щодо управління репутаційними ризиками в туризмі, проведення комплексу робіт, спрямованих на управління репутацією та репутаційними ризиками туристичного підприємства, а також іміджем бренду в інтернеті; моніторингу інформації щодо бренду, яку розміщено в онлайні; використання здобутих під час навчання знань для використання маркетингового інструментарію щодо здійснення заходів з формування, підтримки та відновлення репутації бренда.