Мета
навчальної дисципліни - навчальної дисципліни є
формування у студентів системи компетентностей щодо обґрунтування управлінських
рішень в маркетинговій діяльності на міжнародних ринках
Передумови
навчання: наявність базових знань про ринок, управління та
маркетингову діяльність підприємства
Об’єктом в рамках навчального курсу вивчається сучасна концепція управління бізнес-ринками - маркетинг, етапи його формування, особливості системи менеджменту, що формується у світовій економіці.
Предметом вивчення є основні принципи та методи В2В маркетингу, функції, види діяльності та інструментарій.
У процесі навчання студенти отримують необхідні знання під час лекційних занять та виконання практичних завдань. Найбільш складні питання винесено на розгляд і обговорення під час семінарських занять. Також велике значення в процесі вивчення та закріплення знань має самостійна робота студентів.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
понятійно - категоріальний апарат B2B маркетингу;
цілі, завдання, принципи та функції B2B маркетингу;
складові міжнародного середовища підприємства;
набір інструментів B2B маркетингу;
типи маркетингових стратегій B2B;
технологію проведення та методи маркетингових досліджень у сфері B2B;
концепцію життєвого циклу продукції;
зміст основних розділів маркетингового плану.
вміти:
формувати комплекс B2B маркетингу;
проводити сегментацію бізнес-ринків;
аналізувати міжнародне маркетингове середовище;
розраховувати попит, ємність міжнародного ринку;
здійснювати позиціонування B2B компаній;
застосовувати ряд маркетингових інструментів;
формувати товарну, цінову, комунікаційну, розподільчу політику міжнародних компаній;
оцінювати конкурентоспроможність продукції;
формувати маркетингову стратегії проштовхування та витягування;
розробляти маркетинговий план для міжнародних компаній.
- Лектор: Панчук Анастасія Сергіївна