Опис дисципліни "Бренд-менеджмент"
Предметом вивчення навчальної дисципліни є форми виявлення економічних законів і закономірностей розвитку брендінгу в господарській діяльності підприємства, методи, механізми, методичні підходи та практичний досвід використання брендів підприємствами промисловості в сучасних умовах господарювання в Україні та розвинутих ринкових країнах світу.
Міждисциплінарні зв'язки: «Менеджмент», «Економіка підприємства», «Маркетинг», «Стратегічне управління».
Програма навчальної дисципліни складається з одного змістового модуля: Формування і використання брендів
Мета та завдання навчальної дисципліни
1.1. Метою вивчення дисципліни є формування у студентів системи професійних компетенцій з використання основ брендінгу, методів його організації для ефективного господарювання на рівні основної ланки суспільного виробництва – підприємства; набуття необхідної сукупності теоретичних і практичних знань для вирішення конкретних економічних завдань на сучасному етапі розвитку економіки .
1.2. Основними завданнями вивчення даної дисципліни є:
обґрунтовувати і вибирати необхідні види брендів (підприємства, продукції, послуг, проектів та ін.), формувати і розробляти концепції обраного бренда, визначати змістове наповнення складових ефективного бренда (ділової, споживацької культури, самоіміджу, соціального іміджу споживачів, раціональних та емоційних вигід, пропозиції та персоналії бренда), вибирати й обґрунтовувати стратегії бренда, визначати його сили та вартості у стратегічному і тактичному періоді, формувати бренди у віртуальному просторі, обґрунтовувати напрями розвитку брендів підприємства з урахуванням особливостей його внутрішнього і зовнішнього середовища.
1.3. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми студенти повинні:
знати:
предмет, мету та завдання бренд-менеджменту корпоративного управління;
місце та роль бренд-менеджменту в загальній системі управління підприємством;
зовнішні та внутрішні чинники, що впливають на формування і використання брендів;
міжнародні тенденції розвитку бренд-менеджменту;
характеристику і елементи моделей брендів;
економічні та правові засади діяльності бренд-менеджерів;
етапи формування і просування брендів;
складові ДНК бренду;
показники сутність та показники визначення сили бренду;
методи оцінювання капіталу бренду;
основні тенденції розвитку бренд-менеджменту;
види віртуальних брендів;
правила ефективного використання віртуальних брендів;
процедуру формування віртуальних брендів.
вміти:
розроблення концепції бренду продукції та підприємства;
обґрунтування і використання певної моделі бренду для конкретного виду продукції або підприємства;
формування ефективної ДНК бренду за елементами;
визначення показників когнітивного та емоційного вимірювання сили бренду;
використання інструментів стратегічного і тактичного картографування брендів;
визначення вартості капіталу бренда за всіма існуючими методами;
обґрунтування та вибору стратегії використання бренду;
обґрунтування і використання певного виду віртуального бренду.
розроблення інструкції для посади бренд-менеджера та положення про відділ з формування і просування брендів.
- Викладач: Мартиненко Марина Вікторівна